شمانیوز
شما نیوز

قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده کل سپاه

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به نامه فرمانده کل سپاه از کمک های سپاه در اجرای هرچه بهتر طرح کلی غربالگری ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده کل سپاه

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به نامه فرمانده کل سپاه از کمک های سپاه در اجرای هرچه بهتر طرح کلی غربالگری ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به سردار سرلشکر سلامی نوشته است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

مکتوب محبت آمیز حضرتعالی موجب دلگرمی و سپاس فراوان اینجانب و همکارانم در سراسر کشور شد. آنچه از روزهای آغازین مبارزه بی امان با بیماری ناشی از ویروس کرونا علاوه بر لطف بی شمار پروردگار، حمایت‌های کریمانه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، روسای ارجمند قوه قضائیه و مقننه و همراهی کلیه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و مردم شریف، پشتوانه تلاشگران عرصه سلامت شد همانا مساعدت و همگامی‌های بی دریغ نیروهای مسلح کشور به خصوص عزیزان بزرگوار در سپاه و بسیج بود.

شروع و استمرار طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا که در پنج روز گذشته شمار غربالگری در آن از مرز ۲۵ میلیون گذشت و می‌رود تا حماسه‌ای بی نظیر و پرافتخار در عرصه بین المللی بیافریند، نمونه بارزی از این همدلی و وفاق بی بدیل است.

امیدواریم در سایه لطف الهی، دعای خیر همگان و جهاد شبانه روزی مدافعین سلامت و پاسداران حریم مرزهای جغرافیایی و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه زودتر شاهد تندرستی، شادکامی و کامیابی ملت شریف ایران در سال نو باشیم.

عزت و سربلندی کلیه عزیزان و خدمتگزاران در آن مجموعه گرانقدر را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied