شمانیوز
شما نیوز

توضیحاتی درباره روش جدید برگزاری جلسات مجلس در دوران کرونایی

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره روش جدید برگزاری جلسات علنی پارلمان در دوران کرونا خبر داد.

توضیحاتی درباره روش جدید برگزاری جلسات مجلس در دوران کرونایی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : محمد جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا برای کشور در نظر گرفته و این که هنوز  اعلام نکرده است شیوع این بیماری چه‌زمانی قابل کنترل خواهد بود، هیئت رئیسه مجلس راهکارهای مختلفی را دنبال کرده تا جلسات مجلس با رعایت الزامات پزشکی این ستاد برگزار شود.

وی افزود: هیئت رییسه مجلس تصمیم دارد جلسه علنی آینده را با حضور نمایندگان در صحن برگزار کند؛ اما با توجه به الزامات پزشکی ستاد مقابله با کرونا و منع‌های صریحی که تا کنون از سوی این ستاد  صورت گرفته، راه‌حل‌های جایگزین پیش‌بینی شده که یکی از آنها فناوری دیجیتالی دوسویه و دیگری، استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی با همکاری سازمان صدا و سیماست.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس تصریح کرد: زیرساخت برگزاری جلسات علنی مجلس با استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی و ارتباط با نمایندگان در تهران و سایر استان‌ها با همکاری سازمان صدا و سیما در حال فراهم شدن است.

جعفری اضافه کرد: تلکنفرانس تلویزیونی، با تلفیقی از حضور و ارتباط غیرحضوری نمایندگان برای تشکیل جلسات علنی مجلس به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد. 

مشاور رئیس مجلس در پایان از همکاری سازمان صدا و سیما در تدارک این زیرساخت قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied