شمانیوز
شما نیوز

جزئیات طرح بازگشایی مشاغل متوسط و کم‌خطر

رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کار‌ها را می‌توانند شروع کنند، اما کسب و کار‌های پرریسک تا آخر فروردین تعطیل می‌مانند تا بعد برایش فکری کنیم.

جزئیات طرح بازگشایی مشاغل متوسط و کم‌خطر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا : رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کار‌ها را می‌توانند شروع کنند، اما کسب و کار‌های پرریسک تا آخر فروردین تعطیل می‌مانند تا بعد برایش فکری کنیم.

ستاد ملی مبارزه با کرونا صبح یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهور در ساختمان حافظیه سعدآباد تشکیل جلسه داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در مبارزه با کرونا هیچ اختلافی میان قوای سه گانه، نیروهای مسلح و در کل ارکان نظام وجود ندارد؛ رهبری نیز همواره حمایت کردند.

وی اظهار کرد: از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کارها را می توانند شروع کنند، اما کسب و کارهای پرریسک تا آخر فروردین تعطیل می‌مانند تا بعد برایش فکری کنیم؛ اما کسب و کارهای کم ریسک و فعالیت های اقتصادی که پرریسک نیست از ۲۳ فروردین کار خود را با رعایت پروتکل‌ها شروع کنند و حتما نظارت اصناف هم بر آن انجام شود که البته نظارت اصلی بر عهده وزارت بهداشت است و اگر لازم شد نیروی بسیج هم کمک کند که این نظارت انجام شود.

رییس جمهور بیان کرد: اما برای استان تهران این فعالیت از ۳۰ فروردین آغاز می‌شود و باز هم با مراعات پروتکل‌های بهداشتی و انجام نظارت است. در صداوسیما هم برای مردم توضیح داده می‌شود که هر کسی باید چه اصولی را رعایت کند. هم صاحب مغازه و هم مشتریان تا وظایف روشن باشد و اصول بهداشتی مورد نظر رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد

    منظور ازمشاغل کم ریسک کدام مشاغل هستند؟آیاپاساژها بازمیشوند یاخیر