شمانیوز
شما نیوز

پزشکیان: دولت باید تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به مجلس بیاورد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر همه دست به دست هم داده و یک صدا در صحنه باشیم می‌توانیم با قدرت از این مرحله نیز عبور کنیم.

پزشکیان: دولت باید تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به مجلس بیاورد

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا: مسعود پزشکیان در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از خداوند متعال برای آقای لاریجانی که اکنون در قرنطینه به سر می‌برند آرزوی سلامتی داریم. در روز‌های که نمایندگان در مجلس حضور نداشتند ایشان در تمام مدت پیگیر و درگیر مسائل کرونا بوده و به خاطر تلاش‌هایشان اکنون به این بیماری مبتلا شدند و در قرنطینه خانگی هستند. از تلاش‌های ایشان قدردانی می‌کنیم. از کادر بهداشتی و درمانی کشور، پرستاران و پزشکان که شبانه روز با جان خود در حال خدمت هستند سپاسگزاریم. برای کسانی که جان خود را در این مسیر از دست دادند از خداوند طلب می‌کنیم تا با معصومین محشور شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز همه با هم هم قسم می‌شویم تا تلاش خود را به کار گرفته و از جان و سلامتی تک تک شهروندان حفاظت کنیم. جان باختن یک شهروند نیز برای ما فاجعه است. از مقام معظم رهبری نیز قدردان هستیم چرا که اگر توصیه‌های ایشان نبود به راحتی قادر به تعطیلی نماز جمعه‌ها، زیارتگاه‌ها و مساجد و همچنین اجرای سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نبودیم. منویات ایشان همواره موثر بوده است. از صدا و سیما، ارتش و سپاه سپاسگزار هستیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت نیز انتظار داریم که تا هفته آینده برنامه‌ای ملی مبارزه با کرونا را به مجلس بیاورد. دولت باید گزارش دهد که چه کسی و در کجا چه کاری باید انجام دهد. از سوی دیگر دولت باید علت عدم اجرای قانون مدیریت بحرانی که مصوب مجلس شورای اسلامی بود را توضیح دهد. از رئیس جمهور نیز تشکر می‌کنیم که در طول این مدت هر روز در جلسه حاضر شدند، اما ما انتظار داریم تا چهارشنبه هفته آینده دولت برنامه‌ای ملی مبارزه با کرونا را به صحن مجلس بیاورد. از روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز تقاضا داریم که با بررسی پیشنهاد‌ها و نظرات کارشناسی جمع بندی خود را آماده کنند. به همین نمایندگان که عزیزان خود را از دست داده‌اند تسلیت می‌گویم ما تاکنون با قدرت جلو آمده واگر همه دست به دست هم دهیم و یک صدا در صحنه باشیم ان‌شاءالله با قدرت نیز ادامه خواهیم داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied