شمانیوز
شما نیوز

نامه امام جمعه تبریز به مقام معظم رهبری

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از بذل توجه معظم له به روحانیون تبریزی تقدیر کرد.

نامه امام جمعه تبریز به مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از بذل توجه معظم له به روحانیون تبریزی تقدیر و برای مقابله با ویروس کرونا جهت تداوم اقدامات جهادی اعلام آمادگی کرد.

متن نامه به این شرح است:

باسمه تعالی

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز

با سلام و تحیّات وافره؛ خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که سایه پرچم ولایت و رهبری داهیانه حضرتعالی راه گشا و راهنمای تحقق آرمان‌های حضرت امام راحل و خون شهدای گلگون کفن خاک پاک ایران زمین است.

حضرت آقا حلاوت و شیرینی میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم با توجه و بذل عنایت حضرتعالی به روحانیون جهادگر آذربایجانی و طلاب حوزه علمیه تبریز به جانمان نشست.

هیچ مدالی بالاتر و ارزشمندتر از این نیست که مدال افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب بر سینه طلابی باشد که در حوادث و بحران‌هایی همچون سیل استان گلستان و جنوب کشور، زلزله شهرهای میانه و سراب وارد میدان عمل شوند و همچنین با شیوع ویروس منحوس کرونا با لبیک به فرمان مولای خود لباس جهاد بپوشند و با حضور در وادی رحمت تبریز اموات مؤمنین را با اصول شرعی و پروتکل‌های بهداشتی به خانه ابدی بدرقه کنند.

ولی امر مسلمین جهان، باید به عرض برسانم که همه طلاب و روحانیون خطه آذربایجان همگام با سایر گروه‌های جهادی در ضد عفونی مناطق، خیابان‌ها و شهرها نقش آفرینی می‌کنند و با بیان رضایت حضرتعالی از این اقدامات انگیزه مضاعف برای عمل کردن به اوامرتان پیدا کرده‌اند.

حضرت آقا، با عنایات پروردگار و توجه حضرتعالی فعالیت‌های کادر درمانی در بیمارستان‌ها، نیروهای مسلح و اقدامات جهادی گروه‌های بسیج مردمی مختلف تا شکست کامل و غلبه بر ویروس منحوس کرونا دوام و قوام خواهد داشت.

در پایان از درگاه خداوند منان سایه مستدام و طول عمر با عزت و عظمت ولی امر مسلمین جهان را مسئلت داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

سرباز ولایت؛ سید محمدعلی آل‌هاشم

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied