شمانیوز
شما نیوز

پیام قدردانی فرمانده کل سپاه از رهبر انقلاب

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران حریم ولایت قدردانی کرد.

پیام قدردانی فرمانده کل سپاه از رهبر انقلاب

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایلنا: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران حریم ولایت قدردانی کرد.

 

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

با اهداء سلام و تحیات الهی و تبریک ماه نورانی رمضان در راه

صمیمانه پیام پر مهرتان که موجی از ایمان و امید را در دل فرزندان پاسدارتان و خانواده های صبورشان به راه انداخت را بر چشم نهاده و خدا را بر رضایتتان سپاس گزاردم. چرا که در ملک ولایت بر این باوریم که بعد از شهادت توفیقی برای پاسداران بالاتر از رضایت حضرتعالی، آن سرچشمه حکمت و مولی و مقتدای الهی نخواهد بود و خداوند بر این نعمت، شکر بی پایان.

به استحضار می رسانم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدبیر و فرمان "باید قوی شویم" را که ترجمان "واعدوا لهم ما استطعتم من قوه" است را دریافت نموده و با ایمان به وعده های الهی، در مسیر تاسیس تمدن نوین اسلامی، لحظه‌ای غفلت و سستی را به خود راه نداده و با تولید مداوم قدرت و اقتدار، به دنبال تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است و اخراج و ازاله آمریکای تروریست از منطقه و افول هیمنه پوشالی آن، ابتدای کار و راه مظلومان و مستضعفان جهان می‌باشد.

ما پیشمرگان مردم بزرگوار و نجیب ایران و نیز پاسدار انقلابشان، مفتخریم که برای سربلندی ملت مظلوم و مقاوم خود، آنچه در توان و اختیار داشته را به کار بسته ایم تا انشاالله آنان را برای رسیدن به آرزوهای بزرگشان از جمله فروپاشی نظام سلطه و استقرار عدالت و معنویت در جهان کمک کنیم.

امروز بحمدالله با هدایت های قرآنی و حکیمانه حضرتعالی، آزادیخواهان و مستضعفان عالم به حقانیت مقاومت و تاثیر آن در سقوط نظام سلطه به یقین رسیده و به آنها امید ها بسته اند.

اماما؛ حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضا، آسمان، زمین و دریا ، اگر چه حکایت از ایمان عملی و قدرت علمی مقلدان و سربازان شما دارد و برای ایرانیان چتر امن و برای مظلومان نور امید است ،ولی بی شک برای دشمنان پیام‌آور رعب و وحشت و ترجمان "تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُم" است و به خواست خدا و با امامت حضرتعالی، به نابودی آنها و رهایی جهان از ظلمت و ظالمان خواهد انجامید و نظم جدید انقلاب اسلامی بر سرشت و فطرت بشریت حاکم خواهد شد. انشاالله.

سرلشکر حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied