شمانیوز
شما نیوز

توضیح داماد نجفی درباره دیه میترا استاد

شاهد ببری، داماد محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران درباره دادگاه اخیر او و پرداخت دیه به خانواده میترا استاد توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح داماد نجفی درباره دیه میترا استاد

به گزارش شمانیوز و به نقل از برترین ها: شاهد ببری، داماد محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران درباره دادگاه اخیر او و پرداخت دیه به خانواده میترا استاد توضیحاتی ارائه کرد.

 

او در توئیتر خود نوشت: 

در مورد جلسه دادگاه نجفی یکسری مسائل مطرح شده که لازم دیدم به عنوان یک شخص مطلع توضیحاتی خدمت دوستان شرح بدم، مسئله‌ای که بیشتر به آن پرداخته شده مبلغ ۱۰ میلیاردی بابت دریافت رضایت از اولیای‌دم بود که نماینده دادستان گفتن می‌شد با این مبلغ نیمی از زندانیان رجایی شهر را آزاد کرد.

در خصوص چگونگی تامین این مبلغ گزاف که شامل مهریه سنگین (۱۳۶۲ سکه بهار آزادی) + مبلغی برای فرزند مرحومه می‌شد، باید بگم که شخص دکتر نجفی با نمره A+ از بهترین دانشگاه آمریکا حتما از سطح مالی خانوادگی نسبتا خوبی از پیش از انقلاب برخوردار بودند.

و با وجود همسرشان (سرور تابشیان) در شرایط مطلوب‌تری از نظر مالی قرار گرفتند. باید این نکته را هم یادآور بشم که هر دو این عزیزان کار کردند و اکنون بازنشسته هستند و به داشته‌های خود که به واسطه خانواده های خود داشتند بسنده نکردند ولی با همه این موارد اگر بزرگواری و عشق واقعی بین نجفی و سرکار خانم تابشیان وجود نداشت شخص دکتر نجفی در تامین این مبلغ به تنهایی عاجز بودند. در این میان نباید فراموش کنیم کمک دوستانی که به ایشان قرض دادند و بدون از خود گذشتگی همسر ایشان به هیچ وجه این مبلغ پرداخت نمی‌شد.

و اکنون هم در حال پرداخت بدهی‌های خود به همه عزیزانی که در سخت‌ترین شرایط کمک حال ایشان بودند؛ هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied