شمانیوز
شما نیوز

آمریکایک کشور نژادپرست است

فعال سیاسی گفت: ترامپ همان نیکسون است نیکسون همان کسی است که در جنگ‌های شمال و جنوب آمریکا طرف جنوبی‌ها را گرفت و طرفدار بردگی بود.

آمریکایک کشور نژادپرست است

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرگزاری برنا:«محمدمهدی عبدخدایی»، فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به اعتراضات اخیر آمریکا و اشاره به سابقه سیاست‌های نژادپرستانه رژیم آمریکاگفت:  زمانی که در رژیم شاهنشاهی کاپیتولاسیون (سپردن حق رسیدگی قضایی به جرایم اتباع و شهروندان یک کشور خارجی به نماینده حقوقی آن کشور) در ایران اجرا شد، کارشناسان آمریکایی از ایران حق وحشی‌گری می‌گرفتند لذا این عادت آمریکایی‌ها است.

این فعال سیاسی ادامه داد:  بر اساس کاپیتولاسیون مصونیت قضایی کارشناسان آمریکایی به وجود آمد. طبق سخنرانی خود شاه یک کارشناس آمریکایی ماهیانه 50 هزار تومان حقوق می‌گرفت که در آن زمان با این حقوق می‌توانستی در تهران یک خانه 100 متری بخری. مستشاران آمریکایی ما را نیمه وحشی می‌دانستند. امام در واکنش به این لایحه می‌گوید مردم بدانید امروز یک سگ آمریکایی بر ژنرال ایرانی رجحان دارد. به همین جهت است که امام در ادامه می‌گوید جانسون تو منفورترین آدمی هستی که من دیدم.

عبدخدایی ضمن تاکید بر سابقه تاریخی سیاست‌‌های نژادپرستانه آمریکا تصریح کرد:  با گذشت سالیان سال هنوز هم تبعیض نژادی در آمریکا وجود دارد و ترامپ بازگشت به عقب کرده و نسل کشی می‌کند. در این کشور سیاه و رنگین پوست را می‌کشند. آمریکا همان کشوری است که سرخپوست‌ها را از سرزمین خود بیرون کرد. آنها را  قتل عام کردند و در جنگ‌های استقلال‌طلبانه وحشی‌گری را به حدی رساندند که در کتاب‌هایی مانند «بر باد رفته» در مورد این جنایت‌ها نوشته شده است.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در پایان اظهار کرد:  در نهایت در این جنگ‌های استقلال‌طلبانه نیروهای مبارزی که با رژیم نژادپرست آمریکا جنگیدند به این نتیجه می‌رسند نمی‌توانند با اینها، سازش کنند. ترامپ همان نیکسون است؛ نیکسون همان کسی است که در جنگ‌های شمال و جنوب آمریکا طرف جنوبی‌ها را گرفت و طرفدار بردگی بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied