شمانیوز
شما نیوز

طرح استیضاح هیات رییسه مجلس ارائه شد

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طرح استیضاح هیات رییسه ارائه شده است، از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست در این زمینه به آیین‌نامه عمل کند.

طرح استیضاح هیات رییسه مجلس ارائه شد

سید کاظم دلخوش در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه ۱۸ تیر ماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: من از برادر خوبم آقای تاجگردون که سال‌ها در مجلس تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر می‌کنم به هرحال تشخیص مجلس شورای اسلامی این بود که ایشان جای دیگر خدمت‌گزاری کنند.

وی ادامه داد: طرح استیضاح هیات رییسه را ارائه کردیم ولی هیات رییسه درست به آیین‌نامه عمل نمی‌کند، در حالی که باید به قانون عمل کنند و پاسخگو باشند. برخی کمیسیون‌ها تشکیل نشده و ما متقاضی کمیسیون‌های قضایی و اصل ۹۰ هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما ضمن این‌که به عملکرد دستگاه اجرایی نقد داریم معتقدیم اگر مجلس نتواند پاسخگوی باشد مردم از آن روی‌گردان می‌شوند. این‌که ما در مورد دلار و یورو تصمیم‌ بگیریم کار مجلس شورای اسلامی است. ساماندهی ارز و سکه فقط کار دولت نیست، بلکه کمیسیون‌های تخصصی باید ورود کنند. موضوع اشتغال جوانان هم از مواردی است که پایه‌گذاری آن باید از مجلس انجام شود و نظارت‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در مورد طرح اصلاح قانون استخدامی معلمان حق‌التدریس در هنگام رای‌گیری دستگاه من عمل نکرد و ۴۰ - ۵۰ درصد دوستان هم دستگاه‌شان کار نکرد، امیدواریم مشکل استخدام حق‌التدریسی‌ها و پیش دبستانی‌ها حل شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکنون فصل کشاورزی است و مردم دچار مشکل کمبود آب و هزینه‌های بالای کشاورزی هستند امیدواریم وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی کمک کنند و کمیسیون کشاورزی هم نظارت کند تا آبرسانی به مزارع کشاورزی انجام شود.

 

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied