شمانیوز
شما نیوز

پیام رئیس مجلس به تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی به مناسبت عید غدیر خم؛

ضروریست گام‌های وحدت‌بخش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام محقق سازیم

رییس مجلس شورای اسلامی، در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی(ص) برداشته و محقق سازیم.

ضروریست گام‌های وحدت‌بخش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام محقق سازیم

به گزاش شمانیوز: محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام رییس مجلس به شرح زیر است:

السلام علیکم و رحمة ‌الله و برکاته؛
صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عیدالله اکبر، عید غدیرخم؛ روز اکمال دین، زعامت و ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) پذیرا باشید.
بی تردید عید غدیر، روز تعیین کننده و عظیم القدری است که پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) با تعیین حضرت امیرالمومنین امام علی (علیهالسلام) به مقام عظمای ولایت، ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین نموده و الگوی حکومت اسلامی را تعیین فرمودند.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌ بیت (علیهم‌السلام)، ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) برداشته و محقق سازیم.

بار دیگر عید غدیر خم «یوم العهد المعهود و المیثاق المأخوذ» را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای وجود شریف آن جناب از درگاه ایزد منان عزت و عافیت مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف . رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied