شمانیوز
شما نیوز

واکنش وزارت خارجه ایران به توافق امارات و اسرائیل:

اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است

به گزارش شمانیوز: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، این اقدام را یک حماقت راهبردی از سوی ابوظبی و تل آویو دانست که بدون تردید حاصل آن تقویت محور مقاومت در منطقه خواهد بود.

در این بیانیه تاکید شده است که مردم مظلوم فلسطین و همه ملت‌های آزاده جهان هرگز عادی سازی روابط با رژیم غاصب و جنایت پیشه اسرائیل، و همداستانی با جنایات آن رژیم را نخواهند بخشید. بدون تردید خون‌های به ناحق ریخته شده‌ی هفت دهه مقاومت برای آزادی سرزمین مقدس فلسطین و قبله اول مسلمین، دیر یا زود گریبان خیانتکاران به آرمان فلسطین را خواهد گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است که جمهوری اسلامی ایران اقدام ننگین ابوظبی برای عادی سازی رابطه با رژیم جعلی، نامشروع و ضد بشری صهیونیستی را اقدامی خطرناک دانسته و با هشدار نسبت به هرگونه دخالت رژیم صهیونیستی در معادلات منطقه خلیج‌فارس، اعلام می‌نماید که دولت امارات و دیگر دولت‌های همراه باید مسئولیت تمامی عواقب این اقدام را بپذیرند.

بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز اطمینان کرده است که تاریخ نشان خواهد داد چگونه این اشتباه راهبردی از سوی رژیم صهیونیستی، و این خنجری که به ناحق از سوی امارات بر پشت مردم فلسطین و بلکه کلیه مسلمانان وارد آمد، برعکس منجر به تقویت محور مقاومت شده و اتحاد و همبستگی علیه رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه را به اوج خواهد رساند.

وزارت امور خارجه در پایان این بیانیه به حاکمانی که از قصر‌های شیشه‌ای خود چنگ به صورت فلسطینیان و دیگر مردم مظلوم منطقه مثل یمن می‌کشند توصیه کرده است که به خود آیند و در تشخیص دوستان و دشمنان خود به بی راهه نروند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied