شمانیوز
شما نیوز

فرمانده کل ارتش از رهبر انقلاب قدردانی کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، پس از عنایت بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع)، در پیامی از معظم‌له قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش از رهبر انقلاب قدردانی کرد
در متن پیام فرمانده کل ارتش آمده است: عنایت ویژه و لطف بزرگوارانه آن امام عظیم‌الشأن در تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(علیه‌السلام) با حضور حماسی دانشجویان و فرماندهان این دانشگاه ابلاغ شد و شور و شعف زایدالوصفی در ارتش انقلابی ایجاد کرد. این افتخار جاودانه، جلوه‌های تابناکی از اراده‌ راسخ ارتشیان مقتدر در پرتو گوهر درخشان ولایت، برای تداوم راه شهیدان و پایداری در جبهه مقاومت آفرید و موجب مسرّت، امید و درخشش بیشتر مسیر نورانی جهاد فی سبیل الله شد.

در ادامه پیام امیر سرلشکر موسوی تاکید شده است: ابراز خشنودی رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اشتیاق و استقبال پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و برخی از اقشار جامعه، نشانه‌های روشنی از اخلاص، ایثار، تعهد و وفاداری آحاد ارتش و ملت انقلابی به آن رهبر فرزانه و دلیل قاطعی از استعداد رهپویان مسیر شهیدان عزت و اقتدار برای ایثار جان، تحت فرماندهی آن زعیم عالی‌قدر و گواه تأثیر ماندگار الطاف کریمانه حضرتعالی در کارکنان ارتش ولایتمدار است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با شکر خداوند برای نعمت ولایت در این پیام آورده است: از محبت و پاداش شایسته ولی‌امر مسلمین به فرزندان ارتشی خود سپاسگزاریم. سخت می‌کوشیم شاکر عامل باشیم و نقش مؤثری در پیشبرد نیروهای مسلح پرافتخار به سمت اهداف بزرگ گام دوم انقلاب ایفا کنیم و با کار جهادی و انگیزه مضاعف، شایستگی‌ها و توانمندی‌های فرزندان رشید ملت در ارتش را در ارتقای سطح آمادگی‌های ایران سربلند اسلامی به اوج برسانیم.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: به این امید که با تبعیت از فرامین حکیمانه و تنعّم از دعای خیر حضرت‌عالی، تبرّک تقوا، مجاهدت و پایبندی ارتشیان مؤمن به ارزش‌های انقلاب اسلامی، دست در دست آحاد نیروهای مسلح مقاومت، ید واحده نظام شکوهمند اسلامی و سربازانی شایسته انتظار و رزم در رکاب حضرت مهدی (عج) باشیم.
سلامت، طول عمر و مزید برکات وجود مبارک را در رهبری امت اسلام از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
 پرچم و نشان فداکاری به هزار و ۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، اهدا می‌شود.

 

 

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied