شمانیوز
شما نیوز

اسرائیل با هلی‌کوپتر مراکز جمعیت "سبز بدون مرز" در داخل خاک لبنان را هدف گرفتند

فرماندهی ارتش لبنان امروز، چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: هلی‌کوپترهای وابسته به دشمن اسرائیلی بامداد ۲۶ اوت مراکز وابسته به جمعیت محیط زیست "سبز بدون مرز" در داخل خاک لبنان را هدف گرفتند.

 اسرائیل با هلی‌کوپتر مراکز جمعیت "سبز بدون مرز" در داخل خاک لبنان را هدف گرفتند

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، هلی‌کوپترهای دشمن اسرائیلی با شلیک سه موشک از خارج شهرک رامیا، هشت موشک از خارج شهرک عیتا الشعب و دو موشک از داخل مقر تل الراهب به بیرون این شهرک این مراکز را هدف گرفتند.

فرماندهی ارتش آورده است: هلی‌کوپترها مرکزی از این جمعیت را در منطقه محافظت شده عیترون هدف گرفتند که منجر به آتش‌سوزی در داخل آن شد. قبل از آن اسرائیل ۱۱۷ بمب نوری و حدود ۱۰۰ گلوله را شلیک کرده بود که بخشی منفجره و برخی فسفری بودند. شلیک این بمب‌ها در خارج شهرک‌های میس جبل، حولا، مارون الراس و عیترون در داخل خاک لبنان منجر به آتش سوزی‌هایی شد. همچنین خساراتی را به منازل‌ شهروندان لبنانی و طویله بزهای یک شهروند لبنانی وارد کرد. همچنین صدای ده‌ها انفجار در داخل مزارع شبعای اشغالی شنیده شد. 

این در حالی است که ارتش اسرائیل قبل‌تر مدعی شده بود، مواضع حزب‌الله لبنان را بعد از ادعای شلیک‌هایی به سمت نیروهایش از لبنان هدف گرفته است.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied