شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

استیضاح وزرا اوضاع را بدتر می کند/ دولت تنبل است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ در شرایط فعلی کشور استیضاح وزرا اوضاع را بدتر خواهد کرد و مشکلات حل نخواهد شد.

استیضاح وزرا اوضاع را بدتر می کند/ دولت تنبل است

به گزارش شمانیوز، دکتر جعفر قادری در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار شمانیوز گفت: در شرایط کنونی، کشور تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارد و فشارهای اقتصادی زیادی به کشور وارد شده است.فروش نفت به شدت کاهش یافته و صادرات غیر نفتی هم به میزان قابل توجهی کم شده و در این شرایط که درآمدهای کشور کاهشی شده، مشکلات مدیریتی و ضعف مدیران هم مشکل دیگری است که وجود دارد.

وی اظهار داشت: دولت روحانی، دولت تنبلی است و برای حل مشکلات کشور پای کار نیست و تلاشی نمی کند اما در شرایط فعلی استیضاح وزیران هم مشکلی را حل نمی کند و اوضاع را بدتر خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس به تلاش نمایندگان مجلس برای حل مشکلات اقتصادی کشور  اشاره کرد و افزود: مجلس به صورت جدی و با نگاه کارشناسی به دنبال تصویب قوانینی برای حل مشکلات اقتصادی است و از سوی دیگر فشار را بر دولت بیشتر کرده تا به اوضاع اقتصادی سر و سامان دهد.

وی به وجود نقدینگی زیاد در جامعه اشاره کرد و گفت: این حجم از نقدینگی همه بازارها را به هم ریخته و باید برای هدایت آن به سمت تولید برنامه ریزی کرد.

قادری به شرایط بازار سرمایه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد با وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس، اگر مردم دست از رفتارهای احساسی و هیجانی بردارند و با دید میان مدت و بلند مدت به این بازار نگاه کنند، مطمئن هستم مسایل و مشکلات بورس حل خواهد شد.

گفتگو از: شهرام درویش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied