شمانیوز
شما نیوز

قالیباف:

کاهش قیمت ارز و تثبیت بازار بورس تداوم خواهد داشت

رئیس مجلس از بررسی مسائل اقتصادی مربوط به روند توزیع و تامین کالا‌ها، تعیین قیمت‌ها و اتخاذ تصمیمات جدیدی برای کنترل بازار در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کاهش قیمت ارز و تثبیت بازار بورس تداوم خواهد داشت

به گزارش شمانیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی  در آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح نمایندگان اظهار کرد: از ساعت ۸:۱۵ امروز صبح جلسه‌ای داشتیم که تا همین لحظه به طول انجامید. موضوعات مربوط به مسائل اقتصادی با اولویت حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از جمله مسائلی که مورد بررسی قرار گرفت در حوزه قیمت‌ها، توزیع کالا‌ها و تامین کالا‌ها بود.

وی تصریح کرد: در حوزه مسائل مربوط به بازار فولاد و شرکت‌های فولادی در بورس توافقات خوبی صورت گرفت. ان‌شاء‌الله در فرصتی مناسب توضیحاتی در این زمینه خواهیم داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همچنین برای تأمین کالا‌ها و تهاتر کالا در اصلاح روند صادرات و واردات و تامین ارز نیز تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

قالیباف با اشاره به جلسات مجلس شورای اسلامی با وزرای اقتصادی بیان کرد: مطمئن هستیم پیرو این جلسات شاهد تثبیت در بازار بورس و ادامه روند کاهشی قیمت دلار خواهیم بود. ان‌شاء‌الله در فرصت مناسب توضیحات بیشتری خواهیم داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied