شمانیوز
شما نیوز

ترامپ تعداد رای هایش را اعلام کرد

دونالد ترامپ ساعاتی پس از بازگشت به کاخ سفید از کمپین‌های فشرده خود، در مصاحبه‌ای تلفنی گفت که "حس خوبی" درباره روز انتخابات دارد و مدعی شد "دست‌کم ۳۰۶ رای الکترال" به دست خواهد آورد.

ترامپ تعداد رای هایش را اعلام کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز سه‌شنبه در مصاحبه با فاکس اند فرندز گفت: رقابت فوق‌العاده‌ای می‌شود.   

ترامپ حین پیش‌بینی پیروزی خودش، بخشی از صحبت‌هایش را به انتقاد دوباره از جو بایدن و دموکرات‌های کنگره اختصاص داد که به گفته او در دوران حضورش در کاخ سفید "ریاکارانه" رفتار کردند.

ترامپ همچنین گفت که به صورت زودهنگام اعلام پیروزی نخواهد کرد چون "دلیلی ندارد بازی درآورد" چون ایالت‌ها برای شمارش آراء خصوصا آرای پستی زمان نیاز دارند. ترامپ پیش‌بینی کرد که بیش از ۳۰۶ رای الکترال به دست آورد. او برای پیروزی به ۲۷۰ رای الکترال نیاز دارد.

دونالد ترامپ دوشنبه، در آخرین کارزارهای انتخاباتی‌اش، به چهار ایالت سفر کرد و طی سه روز ۱۴ گردهمایی انتخاباتی داشت. ترامپ بامداد امروز به کاخ سفید رسید.

مصاحبه تلفنی ترامپ با فاکس نیوز ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز به وقت شرق آمریکا انجام شد و تا ۸:۲۰ صبح به طول انجامید.

ترامپ با پیش‌بینی پیروزی در ایالت‌های کلیدی، بار دیگر به نظرسنجی‌هایی که او را عقب‌تر از بایدن نشان می‌دهند، حمله کرد. او گفت که منتقدان در دوران ریاست جمهوری او "بدجنسی" کرده‌اند و گفت‌وگو با دشمنان داخلی سخت‌تر از رهبران خارجی متخاصم است.

دونالد ترامپ گفت: سخت‌ترین کشور برای تعامل، آمریکاست.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین دوباره از پوشش رسانه‌ها از جمله در فاکس نیوز انتقاد کرد.

 
منبع: ایسنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied