شمانیوز
شما نیوز

نتیجه نهایی انتخابات امریکا مشخص شد

با شمارش دوباره نتایج ایالت جورجیا جو بایدن مطابق انتظار برنده اعلام شد. ایالت کارولینای جنوبی هم مطابق انتظار ترامپ برد.

نتیجه نهایی انتخابات امریکا مشخص شد

تازه ترین آرای الکترال که نشان می دهد جو بایدن ۳۶۰ دانلد ترامپ ۲۳۲ رای، پایان رسمی انتخابات را نشان می دهد. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا موفق شد در این انتخابات پنج ایالت ویسکانسین، میشیگان، پنسیلوانیا، جورجیا و آریزونا را از کنترل جمهوری خواهان خارج کند.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا جمعه با برنده شدن در ایالت جورجیا، پیروزی انتخاباتی خود را تحکیم کرد و دونالد ترامپ هم گفت "زمان تعیین خواهد کرد" که دولت دیگری به‌زودی روی کار خواهد آمد یا خیر. او به شدت به اذعان به اینکه بایدن ممکن است جانشین او شود، نزدیک شده است.

 

13990218121461521259.jpg

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، مرکز "تحقیقات ادیسون" که نتیجه در جورجیا را اطلاع‌رسانی کرد، همچنین پیش‌بینی کرد که ایالت کارولینای شمالی، از دیگر ایالت‌های سرنوشت‌ساز که تعداد زیادی از آراء در آن شمارش شده است، به دونالد ترامپ برسد و در مجموع آرای الکترال برای بایدن ۳۰۶ و برای ترامپ ۲۳۲ نهایی ‌شود.

براساس این آمار، بایدن دموکرات در آرای الکترال توانسته ترامپ را شکست دهد و این برابر با ۳۰۶ رایی است که ترامپ جمهوری‌خواه برای شسکت هیلاری کلینتون در انتخابات سال ۲۰۱۶ به دست آورده بود.

 

 

منبع: خبرانلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied