شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز:

پیام تسلیت حسین روحانی نژاد در پی درگذشت شهید فخری زاده

حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیانیه ایی در پی درگذشت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده صادر کرد.

پیام تسلیت حسین روحانی نژاد در پی درگذشت شهید فخری زاده

حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیانیه ایی در پی درگذشت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده صادر کرد.  متن بیانیه به شرح زیر می باشد...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینظر و ما بدلوا تبدیلا »

شهادت سردار سر افراز پژوهش و نوآوری و دانشمند برجسته هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده که سالیان عمر پر برکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیر انسانی را به همراه داشت.

بی شک این اقدام تروریستی نه تنها خللی در عزم و اراده فرزندان دانشمند ایرانی برای ارتقاء توان علمی ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب پیشرفت توانمندی و خود کفائی ایران اسلامی خواهد شد .

لذا این جانب شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته ای ، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد راهی که ملت ایران برای تثبیت جایگاه ممتاز منطقه ای و قرار کرفتن بر فراز قله های علم و دانش برگزیده است با تهدید و ترور متوقف نگردیده بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز شتاب بیشتری یافته و اتحاد وانسجام ملی را در بین اقشار مختلف جامعه رقم خواهد زد .

 

حسین روحانی نژاد

نماینده ولی فقیه

در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied