شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده مراسم تشییع پیکر شهید فخری زاده + فیلم

مراسم تشییع پیکر شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در وزارت دفاع آغاز شد.

پخش زنده مراسم تشییع پیکر شهید فخری زاده + فیلم

قرار است پیکر شهید امروز به خاک سپرده شود؛ بنابراین گزارش تروریست‌های کوردل عصر جمعه هفتم آذر ماه با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات مسلحانه، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را مورد هدف قرار دادند.

 

 

 

دکتر فخری‌زاده در اثر این حمله تروریستی به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد، و با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

 

آغاز مراسم تشییع پیکر شهید فخری زاده در وزارت دفاع

 

 

 

هم‌اکنون حاج مهدی رسولی ذاکر اهل بیت(ع) در حال مدیحه‌سرایی است.

 

آغاز وداع با پیکر مطهر شهید «محسن فخری‌زاده» + تصاویر

 

پیکر مطهر این شهید، دیروز پس از طواف در حرم مطهر امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) برای وداع با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، به حرم امام خمینی (ره) برده شد.

 

آغاز وداع با پیکر مطهر شهید «محسن فخری‌زاده» + تصاویر

 

بعد از ظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل شد.

 

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

پیکر شهید فخری زاده عصر یکشنبه به تهران منتقل شد و در حرم مطهر امام خمینی با حضور آیت الله سید حسن خمینی در حرم مطهر طواف داده شد.

 

 

حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع پیکر شهید فخری زاده

 

10600593_840

 

 

فرزندان شهید فخری زاده در مراسم تشییع

 

10600593_840

 

عکس مزار شهید فخری زاده در امام زاده صالح (ع)

 

10600593_840

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied