شمانیوز
شما نیوز

قالیباف از ریشه ی مشکلات می گوید

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکل کشور نبود پول و امکانات نیست، ضعف مدیریت را مهمترین مشکل در این زمینه عنوان کرد.

قالیباف از ریشه ی مشکلات می گوید

محمدباقر قالبیاف ظهر امروز سه شنبه در آیین بهره برداری از ۲۸ هزار طرح بنیاد برکت گفت: من به صراحت این را عرض می کنم به عنوان کسی که از دور حرف می زند نمی گویم، بلکه به عنوان کسی که دستی بر آتش دارد و بیش از سه دهه است در حوزه های ماموریت کاری و مدیریتی تلاش کردم با این تجربه عرض می کنم اگر کسی امروز به شما گفت مشکلات کشور نبود پول و امکانات است، هرگز از او نپذیرید.

وی افزود: امروز ضعف مدیریت و بی عرضگی در تصمیم و دوری از فرهنگ کار و تلاش و فرصت دادن به سوداگران و دلالان و کسانی که بدون یک قطره عرق ریختن صدها میلیارد پول به دست می آورند و در نظام مالیاتی هم نمی توانیم از آنها مالیات بگیریم، باعث این مشکلات هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما امیدوارم تحریمها برداشته شود و همیشه هم آرزویمان همین بوده، ولی اگر فکر کنیم با برداشتن تحریم ها به ثبات و رشد اقتصادی می رسیم باید بگویم با این روش مدیریتی چنین اتفاقی نمی افتد زیرا آن روزهایی که این کشور ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته در همان سال هم کسری بودجه، تورم و گرانی داشته ایم پس مشکل ما پول نیست.

 

منبع:ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied