شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز//

شرایط امروز کشور نیازمند احمدی نژاد است/قالیباف از ظرفیت ریاست مجلس برای تبلیغات ریاست جمهوری استفاده می کند/خاتمی نامزد انتخابات شود شکست می خورد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ امروز کشور در شرایطی است که نیازمند احمدی نژاد و تفکرات انقلابی او است.

شرایط امروز کشور نیازمند احمدی نژاد است/قالیباف از ظرفیت ریاست مجلس برای تبلیغات ریاست جمهوری استفاده می کند/خاتمی نامزد انتخابات شود شکست می خورد

به گزارش شمانیوز، احمد علیرضابیگی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمانیوز با توجه به شرایط ویژه ای که کشور به لحاظ اقتصادی و فشار تحریم ها در آن قرار دارد گفت: جریان احمدی نژاد یک تفکر و جریان سیاسی است که پایه های آن بر آرمان های انقلاب اسلامی مانند عدالت، مهرورزی، توزیع ثروت کشور بین مردم و .... استوار است و احمدی نژاد و همفکران سیاسی او ثابت کرده اند زمانی که در قدرت بودند برای تحقق این آرمان ها تمام تلاش خود را به کار بستند.

وی اظهار داشت: اجرای پروژه عظیم مسکن مهر، سهام عدالت، یارانه ها، بیمه کردن گروه های ضعیف جامعه و... کارهایی بود که در زمان دولت احمدی نژاد انجام شد و مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت و مردم طعم شیرین این خدمات را چشیده اند و امروز نیز عرصه مدیریت اجرایی کشور نیازمند همان تفکر است تا فاصله شدید طبقاتی که در جامعه در دولت روحانی بسیار زیاد شده است، ترمیم شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت احمدی نژاد توانست در اداره کشور و نیز رویارویی با نظام سلطه جهانی کارهای بزرگی انجام دهد و امروز نیز که کشور زیر فشار تحریم و تهدید قدرت های جهانی است، جریان سیاسی احمدی نژاد می تواند با قدرت جلوی این فشارها و تهدیدات بایستد.

وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی کشور نیازمند تغییرات اساسی در چارچوب آرمان های انقلاب و باورهای مردم است و هیچ دلسوزی ضرورت تغییرات در مقطع کنونی را نفی نمی کند و برای بهبود شرایط کشور، مردم حرفشان را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پای صندوق های رای خواهند زد.

وی در خصوص احتمال رد صلاحیت احمدی نژاد توسط شورای نگهبان گفت: به هر حال مرجع تصمیم گیرنده در این خصوص شورای نگهبان است اما براساس قانون اساسی این امکان وجود دارد که هر جریان سیاسی که در چارچوب نظام و انقلاب فعالیت دارد بتواند در انتخابات خود را عرضه کند و مردم با آرای خود تصمیم می گیرند که کدام تفکر و مشی را برای اداره کشور می پسندند.

وی در پاسخ به این پرسش که مقام معظم رهبری در دوره قبل موافق ورود احمدی نژاد به عرصه انتخابات نبودند اما وی در انتخابات ثبت نام نمود، نظر شما در این باره چیست اظهار داشت: مقام معظم رهبری به احمدی نژاد فقط توصیه کردند که به نفع خودش است که وارد این عرصه نشود.اتفاقا رابطه دکتر احمدی نژاد با مقام معظم رهبری بسیار خوب و صمیمانه است و می توانم بگویم یکی از حامیان احمدی نژاد در برهه های مختلف، رهبری بوده اند و هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی به دنبال این هستند که به بهانه امنیت، مشارکت مردم را در انتخابات آینده کم کنند و می گویند اگر مشارکت مردم زیاد باشد ممکن است امنیت کشور دچار خدشه شود که این تفکر کاملا غلط و بی اساس است و‌ باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم نمود.

او در خصوص احتمال نامزدی محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: قالیباف به دنبال ریاست جمهوری است و او در حال حاضر از ظرفیت ریاست مجلس برای تبلیغات خود استفاده می کند.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال مطرح کردن محمد خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری هستند افزود: احتمال تایید صلاحیت وی وجود ندارد.بر فرض اینکه تایید صلاحیت هم شود شکست خواهد خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied