شمانیوز
شما نیوز

حشمتیان در گفتگو با شمانیوز:

شورای نگهبان باید فراجناجی عمل کند

دبیرکل حزب مستقلین ایران گفت: شورای محترم نگهبان باید فراجناحی عمل کند و کاندیداهای سه جریان را با هم ببیند و به قومیت ها توجه شود.

شورای نگهبان باید فراجناجی عمل کند

قدرتعلی حشمتیان، دبیرکل حزب مستقلین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار داشت: شرایط کشور بد و وضعیت معیشتی مردم اصلاً خوب نیست و شرایطی که امروز وجود دارد به ما تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه ما هزینه های زیادی درحمایت ازدولت ها پرداخته ایم، گفت: اما دولت ها بجای مشورت با احزاب با اشخاص مشورت کردند که برخی ازاشخاص هم مشاوره غلط دادند.

این فعال سیاسی درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه شورای مرکزی حزب مستقل واعتدال ایران اصرار به کاندیدا شدن ماداشته وحتی فهرست کابینه پیشنهادی را رسانه ای هم کردند، اما هنوز شخصاً تصمیم قطعی نگرفته ومنتظر تصمیم کلی جبهه مستقلین واعتدالگرایان هستیم.

حشمتیان به حمایت جریان اصلاحات و اصولگرا از جبهه مستقلین اشاره کرد و گفت: جریان اصلاحات در هنگام انتخابات ریاست خانه احزاب  وجریان اصولگرایان درهنگام انتخابات عضویت کمیسیون ماده ۱۰، به ما کمک کردند، اما درانتخابات پیش رو رقابت بین سه جریان اصولگرایان واصلاح طلبان ومستقلین واعتدالگرایان جدی خواهد بود و لکن انتظار ما این است که رسانه ها وخبرگزاری ها به ویژه صداوسیما فراموش نکنند که مردم درحمایت از جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی  درمملکت خسته شده و رویکرد اکثریت با مستقلین و اعتدالگرایان است، لذا شورای محترم نگهبان باید فراجناحی عمل کند و کاندیداهای سه جریان را با هم ببیند و به قومیت ها توجه شود و بداند قوم کرد و لر  و آذری زبان ها هم انتظار دارند که کاندیدای آنها در رقابت انتخابات ۱۴۰۰ باید درصحنه رقابت بماند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied