شمانیوز
شما نیوز

دبیرکل ائتلاف مدیران نواندیش:

ایران قوی با اهمیت به سرمایه‌های اجتماعی تحقق می‌یابد

محمد ابویی گفت: ما ایران قوی را زمانی خواهیم داشت که به سرمایه‌های اصلی درونش توجه شود.

ایران قوی با اهمیت به سرمایه‌های اجتماعی تحقق می‌یابد

به گزارش خبرنگار شمانیوز، محمد ابویی دبیرکل ائتلاف مدیران نواندیش در نشست مشترک ائتلاف مدیران نواندیش گفت: این ائتلاف بیش از اینکه دغدغه‌های سیاسی داشته باشد، دغدغه‌های اجتماعی دارد. ما معتقدیم آینده نظام با حرکت‌های اجتماعی، جهادی و خیریه‌ای رقم خواهد خورد و برای نفوذ و نقش‌آفرینی در بدنه جامعه و افزایش امیدواری مردم به نظام و انقلاب، حتماً باید مسیر اصلی و اساسی که حرکت‌های اجتماعی و جهادی است، دنبال شود.

وی افزود: جنس ترکیب این ائتلاف نشان می‌دهد که صرفاً سیاسی نیستیم یا حداقل علاقه نداریم فقط کار سیاسی کنیم، بلکه تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی که دغدغه‌مند هستند، بنای این ائتلاف را تشکیل می‌دهند.

دبیر کل ائتلاف مدیران نواندیش خاطرنشان کرد: ما ایران قوی را زمانی خواهیم داشت که به سرمایه‌های اصلی درونش توجه شود. معتقدم طی سال‌های طولانی به سرمایه‌های اجتماعی خیلی توجه نشده است. مهمترین داشته ما در ایران، آدم‌ها هستند؛ یعنی در ایران نیروی توانمند و جوان کم نداریم اما به نوعی این سرمایه انسانی و ظرفیت اجتماعی را سرخورده کردیم. من بارها گفته‌ام تنها کسی که به این سرمایه توجه دارد، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ابویی با بیان این مطلب که ما معتقدیم این ائتلاف به یک جریان ثابت ختم شود، گفت: این ائتلاف باید در محور رشد و توسعه منابع انسانی به‌ویژه جوانان و در بستر گام دوم قرار گیرد و از اینکه ظرفیت نیروی انسانی به یک سری آقازاده، عموزاده و برادرزاده منتهی شود، جلوگیری به عمل آید.

او اظهار داشت: این ائتلاف تلاش می‌کند با رایزنی یا لابی و مذاکره مسیری را در جریان گام دوم انقلاب دنبال کند و همچنین تلاش هم می‌کند با دچار نشدن به سیاست‌زدگی، ظرفیتی را از جنس کارشناسی و مدیریتی در بخش خصوصی ایجاد کند تا نقشی در تولید ملی و تحقق شعار سال داشته باشد.

دبیر کل ائتلاف مدیران نواندیش معتقد است؛ به خاطر برخی بی‌تجربگی‌های سیاسی، سنگرها را در سال 92 و 96 از دست دادیم، اما این ائتلاف نمی‌خواهد دوباره این اتفاق دوباره رخ دهد.

ابویی به سازمان‌دهی این ائتلاف را کارآمد و مؤثر توصیف کرد و گفت: ظرفیت این ائتلاف تنها منحصر به تهران نیست، بلکه با نوع سازمان‌دهی موجود در ساختار ائتلاف برخی از استان‌ها از ظرفیت خوبی در حوزه تشکل‌ها و گروه‌های مختلف برخوردارند.؛ لذا تلاش می‌کنیم که این ظرفیت را پای نظام و انقلاب بیاوریم تا جبهه انقلاب بتواند پیروز میدان شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied