شمانیوز
شما نیوز

حجت‌الاسلام خلیلی در گفتگو با شمانیوز:

فعال‌ترین قشر در زمینه گفتمان انقلاب اسلامی جوانان و طلاب هستند

رئیس کارگروه روحانیت و ایثارگران گفت: فعال‌ترین قشر در زمینه گفتمان انقلاب و شبکه‌سازی، الحمدالله جوانان، روحانیت و طلاب جوان هستند و مرتب در فضاهای رسانه‌ای و مجازی اطلاع‌رسانی دارند.

فعال‌ترین قشر در زمینه گفتمان انقلاب اسلامی جوانان و طلاب هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین امیررضا خلیلی، رئیس کارگروه روحانیت و ایثارگران در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، درباره جزئیات برگزاری نشست برنامه‌ریزی این کارگروه گفت: نخستین موضوعی که در این نشست بحث شد، شناسایی افراد مؤثر و سرشاخه‌های شبکه ارتباطی کارگروه روحانیت بود. در این راستا افراد مختلفی را شناسایی کردیم، پیشنهاد دادیم و در جلسه به تصویب و موافت رسید.

وی افزود: در مرحله دوم، استفاده از ظرفیت‌هایی است که در حوزه‌های علمیه وجود دارد. این ظرفیت‌ها در مباحث مرتبط با انتخابات مانند آموزش، وبینار، نشست و جلسات تعریف شده است. برای پیشبرد این هدف با معاونت‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه اصفهان، قم و مشهد ارتباط‌گیری شده و قرار شده است تا جلسات مرتبط با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را به اطلاع روحانیت برسانیم تا از این جلسات بهره‌مند شوند و فکر کنم بیش از سه نشست برگزار شده است.

رئیس کارگروه روحانیت و ایثارگران ادامه داد: همچنین نشستی را با سرآمدان و مسئولان شورای ائتلاف داشته‌ایم و مطالبات قشر روحانیت را به این دوستان منتقل کردیم. این مطالبات در گروه‌ها بیان و احصا شد و ان‌شاءالله برای تأثیرگذاری در اتفاقات کلان در آینده پس از جمع‌بندی، منتقل خواهد شد.

فعال‌ترین قشر در زمینه گفتمان انقلاب

خلیلی خاطرنشان کرد: فعال‌ترین قشر در زمینه گفتمان انقلاب و شبکه‌سازی، الحمدالله جوانان، روحانیت و طلاب جوان هستند و مرتب در فضاهای رسانه‌ای و مجازی اطلاع‌رسانی دارند و اولویت ما هم این است که از ظرفیت موجودی که ایجاد شده، استفاده کنیم تا کار موازی صورت نگیرد. اکنون یک سری فعالیت‌های منسجمی در حوزه‌های علمیه شروع شده و به دنبال هم افزایی با این مجموعه‌ها هستیم و می‌خواهیم دوستان خودمان را در شبکه‌های مرتبط به اینها مرتبط سازیم.

او با اشاره به اینکه کارگروه روحانیت و ایثارگران از ظرفیت جامعه روحانیت مبارز استفاده کرده است، گفت: کارگروه روابط خوبی با اساتید خارج فقه و اصول جامعه روحانیت مبارز دارد که این عزیزان در قالب مجمع عمومی جامعه مدرسین شناسایی شده‌اند و مشغول فعالیت هستند. استفاده‌ای که ما از حضور این بزرگواران برده‌ایم این است که در شناسایی مطالبات قشر روحانیت و مطالباتی که در بحث حوزه‌های علمیه و اساتید آن مطرح می‌شود، نشست‌هایی را با چند نفر از اساتید سطوح عالی حوزه داشته‌ایم و مطالبی را در راستای مطالبه‌گری احصا کرده‌ایم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied