شمانیوز
شما نیوز

روز گذشته؛

ستاد مرکزی پویش نخبگانی حامیان آیت‌الله رئیسی آغاز به‌کار کرد

ستاد مرکزی پویش نخبگانی حامیان آیت‌الله رئیسی عصر روز گذشته با حضور محمد ناظمی اردکانی و مسئولین واحدها با حضور جمعی از حامیان جناب آقای رئیسی آغاز به کار کرد.

ستاد مرکزی پویش نخبگانی حامیان آیت‌الله رئیسی آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز، ستاد مرکزی پویش نخبگانی حامیان آیت الله رئیسی عصر روز گذشته با حضور محمد ناظمی اردکانی و مسئولین واحدها با حضور جمعی از حامیان جناب آقای رئیسی آغاز به کار کرد. در آیین افتتاحیه ، محمد ناظمی اردکانی رئیس ستاد مرکزی پویش نخبگانی گفت: انتخابات برای کشور یک فرصت بی بدیل است و لازم است مردم به یاد بیاورند که عدم وجود چنین فرصتی، پیش از انقلاب اسلامی چه مصیبت هایی را بر کشور تحمیل کرده بود. با توجه به ۸سال سختی که مردم سپری کرده اند انتخابات پیش رو از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

مشکلات اقتصادی مردم غیر قابل حل نیست

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران افزود: مشکلات اقتصادی مردم غیر قابل حل نیست. مدیریت کشور مدیرانی شجاع، با برنامه و پاکدست طلب می کند که شبانه روز برای خدمت به مردم فعالیت کنند. ظرفیت های بالقوه کشور بیش از مشکلات موجود است. در یک زمان نه چندان طولانی اقتصاد ایران در برابر فشارهای خارجی مقاوم خواهد شد و حربه تحریم برای همیشه از گزینه های دشمنی با ملت ایران برچیده می شود.

وی گفت: در "دولت مردمی برای ایران قوی" نقش نخبگان در حل مشکلات کشور با توجه به نگاه کاندیدای اصلح جبهه انقلاب بسیار بیشتر از گذشته وقابل توجه خواهد بود. لذا نخبگان علی الخصوص نخبگان جوان باید خود را برای نقش آفرینی موثر همراه با پذیرش مسئولیت در کشور آماده کنند. لازم است واحدهای مختلف ستادی تمام تلاش خود را برای تکمیل پایگاه سراسری نخبگان کشور به کار بگیرند تا در وقت مقتضی از این ظرفیت های بی بدیل استفاده شود.

در ادامه احکام مسئولان ستاد مرکزی و استانی ستاد سراسری پویش نخبگانی حامیان آیت الله رئیسی صادر و فعالیت های این ستاد در سرتاسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied