شمانیوز
شما نیوز

شمانیوز گزارش می‌دهد؛

آیا لاریجانی تأیید صلاحیت می‌شود؟

براساس شنیده‌ها برخی رایزنی‌ها برای بازگشت علی لاریجانی به عرصه انتخابات صورت گرفته تا حق ضایع‌شده او جبران شود.

آیا لاریجانی تأیید صلاحیت می‌شود؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) سخنرانی کردند. ایشان در بخشی از سخنان خود با انتقاد از روند تأیید صلاحیت‌ها فرمودند: «در جریان بررسی عدم احراز صلاحیت‌ها به برخی‌ها که صلاحیتشان احراز نشد، نسبت‌های درستی داده نشد که بعد هم ثابت شد درست نبود. دستگاه‌هایی که خطا کردند جبران کنند.»

بعد از پایان سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی حساب رسمی ایشان در توئیتر در اقدامی معنادار، کلمه «جبران» را به صورت هشتگ استفاده کرده است تا بر آن تأکید صورت گیرد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان  در رابطه با گلایه رهبر انقلاب راجع به عدم احراز صلاحیت برخی افراد، اظهار کرد: ان شاالله به زودی اعلام نظر خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که زمان اظهار نظر شورا چه موقع است؟، گفت: زمان مشخص نیست ولی به زودی نظر نهایی شورای نگهبان را اعلام می‌کنیم.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که منظور رهبر انقلاب، انتقاد به رد صلاحیت علی لاریجانی است. براساس شنیده‌ها برخی رایزنی‌ها برای بازگشت علی لاریجانی به عرصه انتخابات صورت گرفته تا حق ضایع‌شده او جبران شود.

البته پایگاه خبری شمانیوز، صحت یا عدم صحت این خبر را تأیید یا رد نمی‌کند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied