شمانیوز
شما نیوز

برنده اولین مناظره چه کسی بود؟

پس از پایان مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری نظرسنجی درباره برنده این مناظره آغاز شده است. در این مناظره با موضوع اقتصادی کدام کاندیدا موفقیت بیشتری داشت؟

برنده اولین مناظره چه کسی بود؟

پایگاه خبری شمانیوز:پس از پایان مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری نظرسنجی درباره برنده این مناظره آغاز شده است. در این مناظره با موضوع اقتصادی کدام کاندیدا موفقیت بیشتری داشت؟

سایت عصر ایران با حدود ۴۹ هزار نفر مشارکت‌کننده نتایج این نظرسنجی را این طور اعلام کرده که نفر اول ابراهیم رئیسی با کسب حدود ۶۲ درصد آرا و نفر دوم عبدالناصر همتی با کسب ۲۲ درصد آرا بوده است.

اما خبرگزاری ایسنا در نظرسنجی خود هرچند به تعداد مشارکت‌کننده‌ها اشاره نکرده اما بیشترین آرا را متعلق به عبدالناصر همتی می‌داند. در این نظرسنجی نفر دوم که بیشترین رای را آورده، ابراهیم رئیسی است.

سایت خبرآنلاین هم نظرسنجی‌ای را برای مخاطبان خود فعال کرده که تاکنون میزان مشارکت‌کنندگان مشخص نیست اما نتایجی مشابه ایسنا داشته است. نفر اول بیشترین آرا را عبدالناصر همتی با ۶۲ درصد آرا و نفر دوم بیشترین آرا را ابراهیم رئیسی با ۲۱ درصد آرا داشته است.

در بین کانال‌های تلگرامی نیز در نظرسنجی کانال روزآروز با چهار هزار شرکت‌کننده هرچند ۵۹ درصد گفته‌اند اهمیتی ندارد اما عبدالناصر همتی با ۲۵ درصد آرا بیشترین میزان رای را داشته است. نفر دوم هم رئیسی با کسب ۵ درصد آرا بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمدعرب ازمشهد

    آقای رییسی

  • بنده خدا

    عالی ولی تخرب هرکز

  • سید مصطفی حسینی از کاشان

    اقای رئیسی

  • رویا از همدان

    آقای رئیسی

  • ناشناس

    رییسی اول بود