شمانیوز
شما نیوز

طهماسبی در گفتگو با شمانیوز:

مردم با انتخاب اصلح چرخ اقتصاد را به حرکت درخواهند آورد

رئیس ستاد جنبش مردمی حامیان رئیسی درغرب استان مازندران گفت: مردم با انتخاب اصلح خواهند دید که می‌توان چرخه اقتصاد را باحضور مدیران انقلابی و دلسوز مانند گذشته به کشور بازگرداند.

مردم با انتخاب اصلح چرخ اقتصاد را به حرکت درخواهند آورد

محمد رضا طهماسبی  درگفتگو با خبرنگار شمانیوز، با اشاره به موضوع برجام گفت: متأسفانه هزینه سیاست غلط و ناکارآمد برجام نافرجام بر سر سفره‌های مردم نشان داده شد؛ به‌طوری که سفره‌ها کوچک‌تر و مردم فقیرتر شدند.

مردم با انتخاب اصلح چرخ اقتصاد را به حرکت درخواهند آورد

وی با تأکید بر اینکه مردم ما در هشت سال دیدند که چطور مسئولین از مردم فاصله گرفتند و فشارهای اقتصادی و هزینه‌های درآمدی جز بر روی دوش مردم جایی نداشت، افزود: در انتخابات ۱۴۰۰ مردم با انتخاب اصلح خواهند دید که می‌توان چرخه اقتصاد را باحضور  مدیران انقلابی و دلسوز، مدیرانی که خودشان را فدای نظام و انقلاب و مردم خواهند کرد، مانند گذشته به کشور بازخواهند گرداند.

رئیس ستاد جنبش مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در غرب استان مازندران با اشاره به چگونگی حظور حداکثری مردم درروز انتخابات اضافه کرد: مردم ما مردمی شهادت‌طلب و آرمان‌گرا و معتقد به نظام و انقلاب هستند و با الگو قراردادن آرمان‌های امام (ره) وخون شهدا ازجمله شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور حداکثری مشتی بردهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام و انقلاب خواهند زد.

سیاست ومعیشت ارتباط گسترده ای با هم دارند

طهماسبی در خصوص ارتباط سیاست و معیشت و اقتصاد مردم گفت: سیاست و معیشت ارتباط گسترده‌ای با هم دارند، چنانچه دولتمردان ما بتوانند در سیاست داخلی و خارجی تعامل و سیاست‌گذاری درست داشته باشند، دولت جدید در راستای معیشت مردم می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

وی با اشاره به شور انتخاباتی در غرب مازندران افزود: به فرموده مقام معظم رهبری غرب مازندران قدمگاه 13 هزارشهید منطقه 3 کشور بوده است و مردمی فهیم و باسواد هستند که متأسفانه مظلوم واقع شده‌اند و آن‌طور که باید از پتانسیل و ظرفیت‌های این منطقه استفاده بشود، نشده است.

رئیس شورای راهبردی ستاد ملی حکمت در استان مازندران تصریح کرد: روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روز انفجار نور خواهد بود و انقلابی به‌وجود خواهد آمد که مردم ما با انتخاب اصلح به پاس خون شهدا لبیک خواهند گفت وباحضورشان درصحنه مشت محکمی بردهان یاوه‌گویان ودشمنان و ابرقدرت‌های شرق و غرب خواهند زد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied