شمانیوز
شما نیوز

دکتر انتظاری هروی:

کاندیداها برنامه‌های جدی برای مدیریت فضای مجازی ارائه دهند

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای مدیریت فضای مجازی و جلوگیری از رهاشدگی آن، برنامه ارائه دهند.

کاندیداها برنامه‌های جدی برای مدیریت فضای مجازی ارائه دهند

به گزارش خبرنگار شمانیوز، مصطفی انتظاری هروی در نشست مشترک ائتلاف مدیران نواندیش و نمایندگان انجمن سواد رسانه‌ای ایران با دکتر رضا تقی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال قبل در قالب یک کنسرسیوم کاملاً صنفی از سوی فعالان فضای مجازی تلاش شد، نهادی را برای بحث مدیریت فضای مجازی ایجاد کنیم و همه پلتفرم‌های فعال در فضای مجازی کنار یکدیگر قرار گرفتند و این کنسرسیوم را تشکیل دادند تا در مدیریت این فضا که دغدغه خیلی جدی است، ایفای نقش داشته باشند.

وی گفت: در انتخابات 1400، دغدغده‌های بسیاری در حوزه فضای مجازی به خصوص رهاشدگی این فضا مطرح است؛ لذا از کاندیداهای جبهه انقلاب این مطالبه وجود دارد که در خصوص فضای مجازی باصراحت صحبت کنند و هم از افرادی که واقعاً شناسنامه‌دار و فعال هستند، مشورت گرفته شود تا در مدیریت فضای مجازی دخیل باشند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی خاطرنشان کرد: رهاشدگی فضای مجازی ابتدا به خودمان آسیب وارد می‌کند؛ لذا کنسرسیوم تلاش می‌کند نقش مدیریتی را به صورت کاملاً خودجوش بازی کند و منافع خاصی هم ندارد و فقط تلاش می‌کند، کمکی به مدیریت فضای مجازی داشته باشد.

انتظاری هروی بیان داشت: در همین انتخابات واقعاً برنامه‌های جدی برای مدیریت فضای مجازی ارائه شود و اگر نیاز بود، کنسرسیوم دارای برنامه است و می‌تواند آن‌ها را ارائه دهد. همچنین انتظار می‌رود که به صراحت این فضا مدیریت شود و هم اینکه به صراحت موضع‌گیری صورت پذیرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied