شمانیوز
شما نیوز

کمالی:

آیت‌الله رئیسی برای پاسخ به شبهات در فضای مجازی، تیم واکنش سریع تشکیل دهد

رئیس کمیته مطالعات و آینده‌پژوهی ائتلاف مدیران نواندیش گفت: تیم رسانه‌ای آقای رئیسی باید گروه واکنش سریع را تشکیل تا در مقابل هرگونه ادعا و شبهه‌افکنی دستورکار، پاسخ و تکذیبیه ارائه دهد.

آیت‌الله رئیسی برای پاسخ به شبهات در فضای مجازی، تیم واکنش سریع تشکیل دهد

به گزارش خبرنگار شمانیوز، سید تقی کمالی، رئیس کمیته مطالعات و آینده‌پژوهی ائتلاف مدیران نواندیش در نشست مشترک ائتلاف مدیران نواندیش و نمایندگان انجمن سواد رسانه‌ای ایران اظهار داشت: در کلاب هاوس یک دستورکار ایجاد و فضایی از سوی خبرنگاران رسانه‌های معاند که در آن به وفور یافت می‌‍شوند طراحی شده است و منتظر این هستند که آقای رئیسی در این شبکه اجتماعی حضور پیدا کند تا روند تخریب علیه او آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های رسانه‌های جدید برای فعالیت‌‌های اجتماعی و سیاسی از جمله برنامه‌های تبلیغاتی به عنوان بخشی از کارزارهای انتخاباتی موثر هستند اما نیازمند هوشمندی و تمهیدات لازم برای چگونگی و کیفیت ورود به این فضا است

کمالی درباره عملکرد تیم رسانه‌ای همتی گفت: آقای همتی تیم رسانه‌ای خود را به‌گونه‌ای چیده که عملکرد خوبی را از خود نشان داده است و مخزنی را طراحی کرده‌اند که محتوای آن توسط ظرفیت مردمی بارگذاری می‌شود؛ یعنی به محض اینکه آقای همتی سخنرانی می‌کند، کلیدواژه‌ها و سخنان او را به صورت اینفوگرافی یا عکس‌نوشت در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اجتماعی در ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی نیز مشهود است که مدیریت صحیح آن برای گسترش دامنه هواداران، حمایت و همکاری جمعی ضروری است.

رئیس کمیته مطالعات و آینده‌پژوهی ائتلاف مدیران نواندیش پیشنهاد کرد: تیم رسانه‌ای آقای رئیسی باید گروه واکنش سریع را تشکیل دهد تا در مقابل هرگونه ادعا و شبهه‌افکنی دستورکار، پاسخ و تکذیبیه ارائه دهد. اعضای گروه واکنش سریع را باید افراد خلاقی تشکیل دهند که رسانه را به خوبی بشناسند تا در امر جریان‌سازی موفق شوند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied