شمانیوز
شما نیوز

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از آحاد مردم به حضور گسترده در انتخابات

مهندس علی اوسط اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان در آستانه سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شورای شهر و روستا از آحاد مردم به منظور رقم زدن حماسه تاریخی دیگر و شرکت گسترده در انتخابات دعوت بعمل آورد.

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از آحاد مردم به حضور گسترده در انتخابات

به گزارش شمانیوز و به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در متن پیام آمده است:

هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد".مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور بوده و بدون تردید آوردگاه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز میعادگاهی دیگر برای همراهی و همدلی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به توطئه ها و دسیسه های مزدورانی می دانند که آرمانی جز ضربه زدن به انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف،  از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

قطعا انتخابات نماد مردم سالاری دینی و بهره گیری از حق شهروندی مردم بوده، و در سطر سطر کتاب پر افتخار تاریخ کشور مردم همواره محور و تعیین‌کننده تصمیمات اساسی و بزرگ کشور بوده اند و مردم شریف کشورمان در این برهه حساس با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌ کنند و آنچه اهمیت دارد  مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح است.

لذا از آحاد مردم جامعه دعوت میکنم تا روز جمعه ۲۸ خرداد و در حماسه سیاسی انتخابات ۱۴۰۰، همگی با هم، همدل و همصدا، از هر جناح و گروه و جریان سیاسی، پای صندوق های رأی می رویم تا ضمن ادای تکلیف سیاسی خود، با انتخاب شایسته ترین و بهترینِ کاندیداها، سرنوشت و آینده کشور را به دستان نیک نامان متخصص بسپاریم.

بی شک با ایمان به آیه شریفه " إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم " و با پذیرش حقانیت جهانیان شاهد حماسه سازی و درخشش ملت شریف ایران خواهند بود.

علی اوسط اکبری مقدم 

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل 

سازمان منطقه آزاد انزلی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied