شمانیوز
شما نیوز

پس از انتشار آرای غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری؛

روحانی، همتی، رضایی و قاضی‌زاده هاشمی به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفتند

با انتشار نتایج غیررسمی شمارش آرا و پیشتازی سیدابراهیم رئیسی؛ محسن رضایی و عبدالناصر همتی و حسن روحانی این پیروزی را به او تبریک گفتند.

روحانی، همتی، رضایی و قاضی‌زاده هاشمی به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفتند

به گزارش خبرنگار شمانیوز، با بسته شدن درهای شعب اخذ رأی از ساعت 2 بامداد امروز، بلافاصله شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و نتایج غیررسمی تا به این لحظه نشان می‌دهد آیت‌الله ابراهیم رئیسی با اکثریت آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری است و به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران مسئولیت اداره دولت سیزدهم را برعهده خواهد گرفت.

با انتشار نتایج غیررسمی شمارش آرا و پیشتازی سیدابراهیم رئیسی؛ محسن رضایی و عبدالناصر همتی و حسن روحانی این پیروزی را به او تبریک گفتند.

رضایی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک‌ گفت.

متن‌ پیام‌ تبریک محسن رضایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

پیام تبریک محسن رضایی به ابراهیم رییسی در شرایطی منتشر شد که هیچ آمار رسمی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از سوی مجریان انتخابات اعلام نشده است.

همچنین عبدالناصر همتی در صفحه مجازی خود در اینستاگرام پیروزی آیت‌الله رئیسی را تبریک گفت.

 

photo_2021-06-19_09-44-05

پیام تبریک سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، طی پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، پیروزی وی را در انتخابات تبریک گفت.

متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی به این شرح است:

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر انقلاب که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد،تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به ملت بزرگ ایران را خواستارم.

پیام تبریک غیررسمی روحانی

اما بالاترین مقامی که تا به امروز پیروزی سیدابراهیم رئیسی را تبریک گفته است، حجت‌الاسلام حسن روحانی است. روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به منتخب مردم تبریک می گویم اما چون هنوز رسما اعلام نشده تبریک رسمی را به تاخیر می اندازم؛ اما مشخص شده که چه کسی رای کافی را آورده است.

انتهای پیام/*

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied