شمانیوز
شما نیوز

تقدیر رئیس کمیته صنعت ستاد مرکزی خادمان ملت آیت الله رئیسی از حضور پرشور مردم در انتخابات

عطاالله معروفخانی رئیس کمیته صنعت ستاد مرکزی خادمان ملت آیت الله رئیسی با صدور پیامی از حضور ‌مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد .

تقدیر رئیس کمیته صنعت ستاد مرکزی خادمان ملت آیت الله رئیسی از حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش شمانیوز، متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با یاری خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری مدبرانه‌ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بار دیگر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای از نو آفریدند و به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی «رجال صدقو ما عاهدوالله»، عهد و پیمان دیرینه‌ی خود را با نظام اسلامی و آرمانهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقتدایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تجدید نمودند.

یقیناً ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نشان افتخار دیگری است بر سینه‌ی ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی که جلوه‌ی مردم‎‌سالاری دینی را علی‌رغم فشارها، توطئه‌ها و تبلیغات وسیع و پردامنه‌ی دشمنان و مستکبران به جهانیان نشان می‌دهد و

 در کمال امنیت و آرامش، انتخاباتی پرشور و رقابتی را بدون هیچ‌گونه مسئله و مشکلی برگزار می‌نماید.

اینجانب این پیروزی بزرگ را به خدمت حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(دامه برکاته) و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه خانواده بزرگ صنعت، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

برخود لازم می‌دانم با تشکر از نهادهای برگزار کننده‌ی این دوره از انتخابات اعم از اجرایی، نظارتی و امنیتی، که با آرامش و با رعایت اخلاق اسلامی نسبت به برگزاری انتخابات پرشور و سالم اهتمام ورزیدند تشکر وقدردانی نمایم.

*عطاالله معروفخانی

رئیس کمیته صنعت ستاد مرکزی خادمان ملت آیت الله رئیسی*

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied