شمانیوز
شما نیوز

شهاب‌الدین صدر:

امیداوریم رئیس جمهور منتخب کابینه‌ای انقلابی و کارآمد تشکیل دهد

رئیس خانه احزاب ایران با صدور پیامی تبریک گفت: امیدواریم که رئیس جمهور منتخب با انتخاب کابینه‌ای انقلابی، دلسوز و کارآمد و همکارانی شایسته جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدامات جدی انجام دهد.

امیداوریم رئیس جمهور منتخب کابینه‌ای انقلابی و کارآمد تشکیل دهد

به گزارش خبرنگار شمانیوز، شهاب‌الدین صدر رئیس خانه احزاب ایران با صدور پیامی انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است.  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی

سلام علیکم؛

برگزاری انتخابات روز 28 خردادماه با حضور گسترده شما ملت بصیر و آگاه باعث خشنودی دوستداران و علاقه مندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان و شکست و ناکامی دشمنان کینه توز گردید.

در چند ماه گذشته ابر قدرتها و رسانه های بیگانه تمام تلاش خود را برای تحریم و کم فروغ کردن انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای کردند اما با همت و اراده راستین شما مردم عزیز و انقلابی تمامی توطئه های آنان خنثی و روز 28 خرداد، روز پیروزی ملت ایران در انتخابات و آزمون بزرگ ملی در تاریخ سیاسی کشور عزیزمان ثبت شد.

 این پیروزی بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران اسلامی و احزاب و گروههای سیاسی که با تلاش و برنامه ریزی انقلابی موجب شور و نشاط سیاسی در کشور گردیدند و منتخب شایسته انتخابات ریاست جمهوری حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و کلیه منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تبریک و تهنیت می گوییم. امیدواریم که رئیس جمهور منتخب با انتخاب کابینه ای انقلابی، دلسوز و کارآمد و همکارانی شایسته جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدامات جدی انجام داده و روز به روز بر عزت و اقتدار و سربلندی میهن اسلامی مان بیافزایند.

دکتر سید شهاب الدین صدر

رئیس خانه احزاب ایران

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied