شمانیوز
شما نیوز

ناظمی اردکانی:

کشور با توانمندی سیدابراهیم رئیسی شاهد تحولی عظیم خواهد بود

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با صدور پیام تبریک گفت: پیش‌بینی می شود با اراده و توانمندی سیدابراهیم رئیسی، کشور شاهد تحولی عمیق باشد.

کشور با توانمندی سیدابراهیم رئیسی شاهد تحولی عظیم خواهد بود

به گزارش خبرنگار شمانیوز،  محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با صدور پیامی انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت.

متن این پیام را در ادامه می‌خوانید:

بسمه تعالی

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور را می توان به عنوان یکی از مهم ترین انتخابات های تاریخ ایران نامبرد. این انتخابات از سال ها قبل با برنامه ریزی های گسترده مورد طمع و غرض ورزی دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته بود و چنین برنامه ریزی شده بود تا پس از تحمیل جنگ اقتصادی و همراهی نفوذی های داخلی، کشور دچار چالش شود و در نهایت این وضعیت به سلامت انتخابات خدشه وارد کند. بحمدلله با هوشیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری این انتخابات سرنوشت ساز به خوبی برگزار شد و به برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی مبدل گشت. هزینه های گزافی که درین رابطه از سوی دشمنان انجام شد، صرف ناامید کردن مردم، سیاه نمایی و تحریک افکار عمومی گردید اما در نهایت خداوند دل های مومنان را به ادامه راه شهیدان معطوف داشت.

اینک جمهوری اسلامی ایران پس از ایستادگی در برابر خصومت بدخواهان، از اوج فشارهای امنیتی و اقتصادی فاصله گرفته است و با توجه به اینکه تمرکز بر ظرفیت های درونی سرلوحه کار قرار گرفته، مسیر روشنی را در پیش دارد. از طرفی منتخب ملت ایران در انتخابات نیز به عنوان نماد توجه به ظرفیت درونی حائز رای بالایی شده و پیش بینی می شود با اراده و توانمندی ایشان کشور شاهد تحولی عمیق شود.

در سطح بین المللی پیروزی جریان انقلاب در این انتخابات با استقبال دوستان جمهوری اسلامی در سرتاسر دنیا روبرو  شده است، به طوری که رهبران ارشد این کشورها با ارسال پیام هایی از پیروزی آیت الله رئیسی استقبال کرده اند. با توجه به نفوذ روز افزون ایران اسلامی در مسائل منطقه ای و جهانی این امید وجود دارد با همگرایی حداکثری داخلی به زودی شاهد افزایش مراودات بین اللمللی موثر در سطح جهانی باشیم.

تجربه ثابت کرده است تقویت سرمایه اجتماعی، توان نظامی و فرهنگی کشور در طول سال های گذشته دشمنان را از تعرض به انقلاب در این حوزه ها دلسرد کرده است. در صورتی که "دولت مردمی" بتواند در عرصه اقتصاد، کشور را به حد اعلا تقویت کند، می تواند مکر دشمنان را برای همیشه به خودشان بازگرداند. معضلات اقتصادی همچون واردات بی رویه، موانع تولید، بهره وری پایین، قیمت گذاری دستوری و بانکداری فسادخیز از عواملی هستند که باعث شده چرخ اقتصاد هیچ گاه به درستی حرکت نکند.

در پایان جامعه اسلامی مدیران با تبریک به آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و منتخب، که با اخلاق محوری، صبر و تلاش توانستند حائز 18 میلیون رای شوند اعلام می دارد، آماده است با استفاده از ظرفیت مدیران انقلابی در دولت سیزدهم برای کمک به حل مشکلات کشور خدمتگزار باشد. قوه مجریه در سال های اخیر عاری از کارآمدی لازم بوده و انتظار مردم این است در دولت جدید کشور با هم افزایی کارشناسان و مدیران مجرب، پیشرفت شتابانی  را تجربه کند.

محمد ناظمی اردکانی

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران

30خرداد 1400

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied