شمانیوز
شما نیوز

مالکی در گفتگو با شمانیوز:

نمکی شایستگی یک روز وزارت هم ندارد/ شرایط در سیستان و بلوچستان وخیم است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت با مدیریت ضعیف خود و وضعیتی که در سیستان و بلوچستان به وجود آمده، شایسته یک روز مدیریت نیست.

نمکی شایستگی یک روز وزارت هم ندارد/ شرایط در سیستان و بلوچستان وخیم است

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، درباره علل گسترش کرونا در سیستان و بلوچستان گفت: امروزه یکی از دغدغه‌های مردم شیوع و گسترش ویروس هندی کرونا و احتمال آغاز پیک پنجم در کشور است.

وی گفت: اگر ورود ویروس جهش‌یافته هندی در کشور و خصوصاً در سیستان و بلوچستان و همین‌طور استان‌های مرکزی تأیید شده باشد، موجب بروز مشکلات بزرگی در این مناطق می‌شود؛ در حالی‌که شهر زاهدان ماه‌هاست درگیر این مشکلات بوده و فکری به حال آنها نمی‌شود.

دستگاه قضا به‌عنوان مدعی‌العموم به عدم مدیریت شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان ورود کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: آمار روزانه مبتلایان به این ویروس منحوس بسیار قابل توجه است و دستگاه قضایی نیز به دنبال حل این مسئله بوده و می‌خواهد این مشکل را ریشه‌یابی کند تا به‌عنوان مدعی‌العموم به این قضیه ورود  داشته باشد.

مالکی عنوان کرد: وزیر بهداشت 6 ماه است که می‌خواهد اقداماتی در جهت بهبود شرایط و کاهش آمار مبتلایان در سیستان و بلوچستان انجام دهد، اما تاکنون هیچ فعالیتی در این زمینه نداشته؛ لذا مردم چقدر باید شاهد فوت عزیزانشان بر اثر بیماری کرونا باشند؟!

وزیر بهداشت شایسته یک روز وزارت نیست

او با بیان اینکه قطعاً اگر چندماهی از عمر دولت روحانی باقی می‌ماند، وزیر بهداشت را به استیضاح می کشاندیم، گفت: وزیر بهداشت با مدیریت ضعیف خود و وضعیتی که در سیستان و بلوچستان به وجود آمده، شایسته یک روز مدیریت نیست.، ولی شرایط کشور به گونه‌ای است که نمی‌توان فعلاً وزیر را استیضاح کرد، اما این وزیر یک روز هم نباید در مسند مسئولیت قرار داشته باشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دقيقا راست مي گه