شمانیوز
شما نیوز

نظر رئیسی درباره مسدودسازی فضای مجازی

رئیس جمهور منتخب نسبت به طرح محدودسازی فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی امروز ابزار کار مردم شده است، آیا کسی می‌آید محل درآمد مردم را تعطیل کند.

نظر رئیسی درباره مسدودسازی فضای مجازی

 55آنلاین به نقل از تجارت نیوز، در فضایی که انتقادات زیادی به طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی وارد می شود و برخی این طرح را دامی برای دولت رئیسی می دانند و برخی دیگر مدعی موافق بودن رئیس جمهور منتخب با این طرح هستند، فیلمی از ابراهیم رئیسی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نظر او درباره فیلترینگ مطرح شده است.

ابراهیم رئیسی در این فیلم می‌گوید: اتهامی است که برخی آقایان بخاطر منافع شان می زنند. فضای مجازی زمینه کسب و کار مردم است.  این فضا و اینترنت امروز ابزار کار مردم شده و از این طرق کسب درآمد می کنند. آیا کسی می آید محل درآمد مردم را تعطیل کند.

او در ادامه می گوید: دختران من خیلی وقت‌ها از طریق این فضا خرید می‌کند، می گویند هم ارزان‌تر است هم راحت تر است، هم می‌توانیم به کالای مناسب دست پیدا کنم.

رئیسی به این موضوع  تاکید می‌کند: فضای مجازی باید گسترش پیدا کند. هر فضایی نیاز به امنیت دارد، امنیت یعنی اینکه سرقت نشود، یعنی اطلاعاتی که مردم می گذارند سرقت نشود.

رئیس جمهور منتخب که در اینستاگرام نیز حضور دارد و دارای صفحه شخصی است می‌گوید: تقریبا هرشب کامنت‌ها را نگاه می‌کنم و شروع می کنم به زنگ زدن به دادستان‌ها، دادستان کل، رئیس کل دادگستری و مسئولان مربوطه. گاهی می‌گویند شما از کجا فهمیدید می گویم از اینستاگرامم فهمیدم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied