شمانیوز
شما نیوز

جزئیات برگزاری مراسم تحلیف رئیسی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به شرایط خاص موجود بر اثر شیوع ویروس کرونا مراسم تحلیف در یک محدوده زمانی یک ساعته برگزار خواهد شد.

جزئیات برگزاری مراسم تحلیف رئیسی

به گزارش شمانیوز: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به جزئیات مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم گفت: مراسم تحلیف به دلیل شرایط خاص کرونایی در یک زمان کوتاه‌تر برگزار می‌شود و برگزاری این مراسم یک ساعت به طول خواهد انجامید.

وی افزود: در این جلسه ابتدا سرود جمهوری اسلامی ایران نواخته شده و بعد زنگ جلسه به صدا درمی‌آید و دستور جلسه قرائت می‌شود. پس از قرائت دستور تلاوتی از آیات قران و ترجمه آیات را خواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از این رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه نطق خواهند داشت و بعد از آن مراسم تحلیف برگزار خواهد شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم تحلیف، رئیس جمهور جدید دقایقی نطق خواهد داشت و پس از جلسه هم رئیس مجلس تشکری از حاضران خواهد داشت.

مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم ساعت 17 روز پنجشنبه چهاردهم مردادماه برگزار می‌شود که طبق اعلام سخنگوی هیات رئیسه مجلس این مراسم با حضور 100 خبرنگار خارجی پوشش خبری داده می شود و 50 میهمان خارجی از کشورهای مختلف در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied