شمانیوز
شما نیوز

خلاقیت و ابتکار پیرهادی باعث تحول شهرداری تهران می شود

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیرهادی فردی توانمند، اخلاق مدار و تاثیرگذار در مجلس است. اگر پیرهادی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود با توجه به اینکه نیروی جوان، خلاق و مبتکر است، موفق خواهند شد.

خلاقیت و ابتکار پیرهادی باعث تحول شهرداری تهران می شود

به گزارش شمانیوز: یعقوب رضازاده نماینده سلماس و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به مطرح شدن نام محسن پیرهادی نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس به عنوان یکی از گزینه های جدی برای شهرداری تهران، گفت: پیرهادی فرد توانمند و فعالی است. ایشان شخصیت و صفات خوبی دارد. ایشان اخلاق است و قبلا در شهرداری تهران و شورای شهر حضور داشتند و آشنا به شهر تهران هستند.

او ادامه داد: حضور پیرهادی در شهرداری تهران می تواند به شورای شهر و شهرداری تهران کمک می کند. شورای شهر ششم افراد فاضلی با کارنامه خوب و توانمند هستند بنابراین امیدوارم بهترین انتخاب را برای تهران داشته باشند. تهران با سایر کلان شهر‌ها فرق می کند. تهران پایتخت ایران است و شهردار تهران حتما باید فرد توانمند و پاسخگوی مشکلات مردم باشد. شهردار تهران باید فردی عملیاتی باشد و برای مردم وقت بگذارد و اخلاق مدار باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پیرهادی فردی توانمند، اخلاق مدار و تاثیرگذار در مجلس است. اگر پیرهادی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود با توجه به اینکه نیروی جوان، خلاق و مبتکر است ،موفق خواهند شد.

 

رضا زاده؛ ادامه داد: پیرهادی انقلابی ، مومن و متدین بودن، جوان و خلاق است و با انتخاب شهرداران خلاق و با تجربه می توانند وضعیت شهر تهران را بهتر کنند.

او با اشاره به برنامه های پیرهادی به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران گفت: همانطور که در برنامه های آقای پیرهادی آمده ما در شهر نیاز به نوسازی داریم با حفظ بافت قدیمی و آثار باستانی شهر. چون باید نماد قدیمی شهر که برای توریست ها جذاب است را حفظ کنیم.

رضا زاده با تاکید بر اینکه خلاقیت و ابتکارپیرهادی باعث تحول شهرداری تهران می شود ادامه داد: پیرهادی برای مدیریت نرم افزاری و هوشمند سازی شهر هم برنامه دارند و با استفاده از مهندسین فعال در عرصه تکنولوژی و علم می توانند اقدامات جدی داشته باشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مدیریت نرم افزاری و احیای اعتماد عمومی اولویت های برنامه پیرهادی برای شهرداری تهران است،خاطرنشان کرد: با استفاده از نظر شهروندان برای بهبود شهر، جمع آوری پسماندها و حفظ محیط زیست در پایتخت، رسیدگی به فضای سبز و پارک ها می توانیم شهر زیبایی در سطح خاورمیانه ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied