شمانیوز
شما نیوز

عدم تایید واکسن های ایرانی توسط دولت عراق کذب است

دولت عراق فقط در مورد دز اول واکسن کرونا این مقررات را وضع کرده و برای دوز های بعدی هیچ منعی وجود ندارد.

عدم تایید واکسن های ایرانی توسط دولت عراق کذب است

به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج24؛ در ساعات اخیر اعلام شد طبق مقررات اعلام شده از سوی عراق، شهروندان ایرانی که واکسن‌های کرونای تولید جمهوری اسلامی را تزریق کرده باشند، اجازه ورود به این کشور را ندارند.

بر اساس این مقررات، ادعا شد از میان  واکسن‌های مورد تایید برای سفر به عراق نام هیچ‌کدام از واکسن‌های تولید شده در ایران ذکر نشده است. انتشار این خبر واکنش های زیادی را  شبکه های اجتماعی به دنبال داشت

این در حالی است که رییس سازمان هواپیمایی کشور این ادعا ها را رد کرد.

 

کاپیتان محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کل کشور، در مصاحبه اختصاصی با مرکز مقابله با شایعات سایبری  ضمن رد این ادعا ها مبنی بر عدم پذیرش واکسن های ایرانی توسط وزارت بهداشت عراق گفت : دولت عراق فقط در مورد دز اول واکسن این مقررات را وضع کرده و برای دوز های بعدی  هیچ منعی وجود ندارد  و همه واکسن ها را تایید میکند 

محمد محمدی بخش در همین راستا افزود: هواپیمایی هما خبر وزارت بهداشت عراق را باز نشر داده است و هیچ خبر و اعلامیه ایی در این خصوص صادر نکرده است. 

رسانه های معاند با انتشار تحریف شده  و وارونه خبر وزارت بهداشت عراق، در خصوص واکسن های ایرانی سعی کردند چنین وانمود کنند که واکسن های تولید شده ایران در دنیا هیچ اعتباری ندارد و دولت عراق نیز تزریق  واکسن های ایرانی را قبول نمی کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied