شمانیوز
شما نیوز

انتصاب یکی از نزدیکان «محمدعلی نجفی» در مجموعه بانکی

نائب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از به‌کارگیری مسبّبان وضع موجود و با اشاره به انتصاب یکی از نزدیکان شهردار اسبق اصلاح‌طلب تهران در مجموعه بانکی کشور گفت: وزارت اقتصاد باید با این انتصاب برخورد کند.

انتصاب یکی از نزدیکان «محمدعلی نجفی» در مجموعه بانکی

به گزارش شمانیوز؛ علی بابایی کارنامی نائب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مجلس وظیفه نظارتی خود را رها نخواهد کرد، گفت: آقای رئیسی همواره تاکید داشتند که نباید از مسببان وضع موجود در مناصب مدیریتی استفاده کرد اما متاسفانه علی‌رغم این تذکر همچنان مسببان وضع موجود در مسئولیت‌های مدیریتی حضور دارند و حتی شاهد جا به جایی آنان در مناصب مهم‌تر نیز هستیم و مسئولیتی نیز نمی‌پذیرند.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی گفتمان سیاسی و اداری به سمت خدمت خالصانه و صادقانه برای مردم تغییر کرده است و در شرایط موجود کشور با اولویت اقتصادی باید مدیرانی سر کار بیایند که اعتقاد عملی به مردم، دولت و جریان انقلاب داشته باشند تا اعتماد مردم را بازگردانند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس تاکید کرد: این انتظار امروز به طور جدی با توجه با ضرورت‌های موجود وجود دارد که افرادی سر کار بیایند که دغدغه مردم، انقلاب و کار خالصانه داشته باشند.

بابایی کارنامی با اشاره به انتصاب «فرجود» از نزدیکان محمدعلی نجفی (شهردار اسبق تهران) در یکی از شرکت‌های وابسته به یکی از بانک‌های کشور گفت: وزارت اقتصاد باید با انتصاب این فرد که از حلقه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان در شهرداری تهران و اعضای شورای شهر اصلاح‌طلب دور پنجم بوده برخورد کند.

وی افزود: مجلس درباره انتصابات به ویژه در هیئت مدیره بانک‌ها و شرکت‌های تابعه آنان تحقیق و تفحصی را به زودی کلید خواهد زد.

بابایی کارنامی گفت:‌ روی کار آمدن مسببان وضع موجود همواره مورد نقد و تذکر نمایندگان مجلس هم بوده است و البته این نکته را تاکید کنم که نمایندگان همانگونه که مقام عظمای ولایت تاکید داشتند قصد دخالت در سفارش و ... برای انتصابات ندارند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: امروز سنگرهای اقتصادی به دلیل وضعیتی که مردم در آن قرار دارند از حساسیت زیادی برخوردار است و ما باید دقت کنیم تا دوباره لیبرال‌های اصلاح‌طلب با در اختیار گرفتن این مناصب اقتصادی مردم را ناامید نکنند.

بابایی کارنامی همچنین به اشاره به انتصابات در شرکت‌های مجموعه ایمیدرو ـ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ـ گفت: ما به طور جد به دنبال تحقیق و تفحص از مجموعه این شرکت‌ها هستیم و تاکیدمان هم این است که نتیجه عملکرد مسببان وضع موجود مشخص و روشن است و به‌کار گرفتن آنان نه از لحاظ تخصصی توجیه دارد نه سیاسی.

 

خبرگزاری فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied