شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات:

کمپین فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است

امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات گفت: تقویت روابط ایران با کشورها موجب شده است که توطئه‌های غرب برای منزوی کردن ایران خنثی شود و کمپین فشار حداکثری علیه ایران انقلابی به شکست بیانجامد.

 کمپین فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی حسنی امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات در خطبه های نمازجمعه 27 خردادماه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور ونزوئلا به ایران گفت: آمریکای لاتین از جمله مناطقی است که در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت‌های جهانی است. غربی‌ها خیلی تلاش کردند تا با تمامی ابزارها از جمله ایجاد جنگ داخلی، کودتا، روی کار آوردن عناصر وابسته به خود و بسیاری حربه‌های دیگر منابع عظیم این منطقه را غارت نمایند، اما امروز می‌توان به جرأت گفت که منطقه آمریکای لاتین از حیاط خلوتیِ آمریکاو صهیونیست‌ها به عرصه قدرت‌نمایی ایران تبدیل شده است.

وی افزود:  تقویت روابط ایران با کشورها موجب شده است که توطئه‌های غرب برای منزوی کردن ایران خنثی شود و کمپین فشار حداکثری علیه ایران انقلابی به شکست بیانجامد.   

امام جمعه رودبارقصران با اشاره به لزوم توسعه روابط ایران و هند در شرایط کنونی، تصریح کرد : جنگ اوکراین باعث کمبود نفت در بازارهای جهانی شده است و مواد غذایی و غلات به‌شدت تحت تأثیر این بحران، افزایش قیمت داشته‌اند، بر این اساس تقویت روابط ایران و هند می‌تواند دو کشور را برای عبور از این بحران بسیار مساعدت کند. هندی‌ها به‌شدت به نفت وابسته‌اند و همواره یکی از مشتری‌های اصلی نفت ایران بوده‌اند.

 

 

 *شکست راهبرد جدید صهیونیست ها تحت عنوان" هدف قرار دادن سر هشت پا "

 

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی امام‌جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات در بخش دیگری از خطبه ها ، به شکست راهبرد جدید اسرائیل علیه ایران اشاره و خاطرنشان کرد:

 نخست وزیر اسرائیل از تغییر سیاست کشورش نسبت به ایران به نام «هدف قراردادن سر هشت‌پا» خبر داده است. سر هشت پا یعنی ایران و هم پیمانان با ایران و محور مقاومت.اما در کمتر از یک سال از اجرای راهبرد «مرگ با هزاران جراحت»، سخن گفتن از یک راهبرد جدید موسوم به «هدف قراردادن سر هشت‌پا» به معنای شکست راهبرد اول است.

 وی افزود:  بررسی حوادث یکسال گذشته نشان می‌دهد که میزان جراحتی که اسرائیل در خاک خود متحمل شده به مراتب بیشتر از جراحت‌هایی است که به ایران وارد کرده است.

 

 سرود جهانی سلام فرمانده، تن  صهیونیست ها را به لرزه درآورده  است

 

امام‌ جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات با بیان اینکه هم زمانی سخن از راهبرد جدید با قعطنامه اخیر آژانس بین‌المللی اتمی با تحریک مستقیم رژیم صهیونیستی، یکی از اصلی‌ترین نشانه های این توطئه است، تاکید کرد: باید به صهیونیست ها و سران اسرائیل بگوییم که دهه هشتادی و نودی های ما با سرود جهانی سلام فرمانده که در جهان فراگیر شده تن تان را به لرزه درآورده است و همین برای درهم شکستن سیاست ها و توطئه های شما کافی است.

 

 تبریک هفته قوه قضائیه و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

 

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در ادامه  آغاز هفته قوه قضاییه "هفته عدالت" را تبریک گفت و از اقدامات ارزشمند حوزه قضایی رودبار قصران قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن تبریک سالروز  تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، خواستار پیاده سازی هدفمند سیاست های تبلیغی و فرهنگی در منطقه رودبار قصران شد.

امام جمعه رودبارقصران شمیرانات در پایان، با اشاره به آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، تنها راه علاج بحران آب در کشور را صرفه جویی دانست و بر لزوم توجه به این مقوله مهم تاکید کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied