شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات:

سکوت ذلیلانه رسانه‌های غربی دربرابر حماسه عظیم اربعین حسینی

امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات با اشاره به الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) به نیروی دریایی سپاه، گفت: نیروی دریایی سپاه، امروز با قدرت رزم دریایی و افزایش دامنه حراست، از امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران کیلومتر‌ها دور‌تر از مرز‌های کشور مقتدرانه دفاع می کند.

سکوت ذلیلانه رسانه‌های غربی دربرابر حماسه عظیم اربعین حسینی

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات در خطبه های‌نماز جمعه هجدهم شهریورماه به بیانات رهبرحکیم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت اشاره کرد و گفت:  بهره‌گیری از عظمت و محبوبیت اهل‌بیت (ع) در دنیای اسلام در این دیدار مورد تاکید مقام‌معظم رهبری قرار گرفت.

وی افزود: رهبر حکیم انقلاب، معارف اهل‌بیت  علیه السلام را مجموعه‌ای کامل از همه نیازهای مختلف آحاد بشر و جوامع بشری عنوان فرمودند و تاکید کردند که تاب‌آوری نظام اسلامی؛ مهم‌تر از پدید آمدن نظام اسلامی است.

 

تاب‌آوری ملت ایران برای ناظران جهانی حیرت‌انگیز است

وی تصریح کرد: امام خامنه‌ای در دیدار مداحان فرموند که تاب‌آوری ملت ایران برای ناظران جهانی حیرت‌انگیز است. این فشاری که غول وحشی آمریکایی وارد می‌کند، ملت‌های دیگر طاقت یک‌پنجم و یک‌چهارم این را هم ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی ضمن برشمردن عوامل تاب آوری، افزود: سنت های الهی در نصرت مومنین، حضور مردم مومن و متدین و انقلابی و درس‌آموخته از مدرسه عاشورا، رهبری امام راحل و امام حاضر در هدایت کشور و نظام و انقلاب از امواج سهمگین طوفان‌ها و حوادث بی‌بدیل از جمله عوامل تاب آوری است.

 

*مقصرنمایی ایران در مذاکرات، یک بازی سیاسی و توطئه جدید است

وی در ادامه به ارزیابی ابعاد مختلف مذاکرات با غرب و آمریکا پرداخت و اظهارداشت: مقصرنمایی ایران یک بازی سیاسی و توطئه جدید است و راه به جایی نخواهد برد! در طول مذاکرات، طرف غربی به‌صورت مکرر با بهره‌گیری از ابزارهای فرامذاکراتی و فشارهای سنگین رسانه‌ای، تلاش کرده، ایستادگی ایران بر مواضع منطقی و اصولی خود را مانع‌تراشی برای دستیابی به توافق معرفی و این‌گونه القاء کند که تهران اساساً به دنبال حصول توافق نیست.

به گفته امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات، این رفتار آمریکا پس از ارائه آخرین پاسخ ایران به پیشنهادات این کشور با «غیرسازنده» عنوان کردن پاسخ ایران، همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ظاهرا آمریکایی ها پیشنهادی را سازنده می دانند که منطبق بر زورگویی ها خود و دست کشیدن ملت بزرگ ایران از حقشان باشد.

 

*پیشتازی ایران در دریا و اقیانوس، دوستان و دشمنان را به حیرت واداشته است

وی با اشاره به الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) به نیروی دریایی سپاه، گفت: الحمدلله پیشتازی ایران در دریا و اقیانوس در سال‌های گذشته دوستان و دشمنان را به حیرت واداشته است؛ علی‌رغم تحریم‌های فشرده و هوشمند توسط دشمنان نه‌تنها ایران متوقف نشده بلکه باعث قدرتمندتر شدن ایران در پهنه‌های آبی و خشکی و در هوا و فضا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی در این باره ادامه داد: خوشبختانه شاهد الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) به نیروی دریایی سپاه بودیم از جمله شناور گشتی رزمی شهیدسلیمانی. نیروی دریایی سپاه، امروز با قدرت رزم دریایی و افزایش دامنه حراست، از امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران کیلومتر‌ها دور‌تر از مرز‌های کشور مقتدرانه دفاع می کند.

وی گفت: همچنین اخیراً انصارالله یمن رژه نظامی بزرگ و بی‌سابقه‌ای را در منطقه سواحل غربی این کشور برگزار کرد که در آن از دستاوردهای جدید نظامی این گروه رونمایی شد.  تداوم محاصره دریایی باید از طریق تقویت توان نیروی دریایی درهم شکسته شود و این موضوع مهمترین هدفی است که انصارالله اعلام کرد.

 

*جلوه‌های حماسی و اجتماعی و عظمت اربعین سانسور می‌شود

امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات در ادامه با اشاره به حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی علیه السلام و سکوت رسانه های غربی در برابر این رویداد جهانی، ابرازداشت:  بر اساس برخی گزارش‌ها بیش از پنج میلیون نفر فقط در انگلیس و ده ها میلیون نفر در سراسر جهان رویداد اربعین را از طریق بسترهای دیجیتال دنبال می‌کنند؛ بسیاری از آنها حتی ممکن است مسلمان هم نباشند اما رسانه‌های غربی سعی دارند بگویند که این رویداد تنها توسط شیعیان برگزار می‌شود. جالب است که در رسانه بی‌بی‌سی و سایر رسانه‌های بزرگ جهان، تعداد حاضران رویداد که گاه تا 30 میلیون نفر از 40 ملیت تخمین زده می‌شود، به صدها هزار نفر و دو ملت ایران و عراق تقلیل داده می‌شود!

وی افزود: جلوه‌های اجتماعی اربعین نیز تقریباً به کلی سانسور می‌شود؛ میزبانی شهروندان عراقی از ایرانیان - ارادت ملت ها و مکتب های مختلف به امام حسین(ع) در محتوای تولیدی رسانه‌های غربی جایی ندارد.

وی اضافه کرد: انتخاب تصاویری از درگیری و خونریزی که در سطح محدود و میان چند نفر رخ داده یا مربوط به جای دیگر است از بازی های رسانه ای برای تضعیف و تخریب جایگاه اربعین است. ولی کور خوانده اند امروز پیروز همه جبهه های فرهنگی و دینی و اجتماعی حسین بن علی علیه السلام و پیروان آن حضرت است و انشاالله سال به سال هم باشکوه تر و قوی تر می شود و ما معتقدیم این اجتماع  ومشّایه مقدمه ظهور امام زمان و پیروزی حق و مستضعفان بر باطل و مستکبران است.

امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات، در پایان یاد و خاطره عالمان مجاهد و مبارز آیت‌الله«سید محمود طالقانی» اولین امام جمعه تهران و شهید «سید اسدالله‌مدنی» دومین شهید محراب در تبریز را گرامی داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied