شمانیوز
شما نیوز

کارشناس مسائل سیاسی:

معترضان واقعی باید صف خود را از معاندین جدا کنند

کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: درگذشت خانم "مهسا امینی" بر روی روح و روان مردم ایران تاثیر داشت و دردناک بود اما این مسئله در دست بررسی است و معترضان واقعی باید صف خود را از معاندین جدا کنند.

معترضان واقعی باید صف خود را از معاندین جدا کنند

به گزارش سراج24؛ حسن هانی‌ زاده کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24 بااشاره به اتفاقات اخیر در ایران به بهانه درگذشت خانم "مهسا امینی"، اظهار داشت: در واقع درگذشت ناگهانی خانم "مهسا امینی"، حادثه دردناکی بود و تاثیر خود را بر روی روح و روان مردم ایران باقی گذاشت اما باید توجه داشت که سازمان‌های مسئول و مربوطه در حال بررسی و پیگیری موضوع هستند.

 وی با بیان اینکه همچنان مسئله در دست بررسی است اما باید مراقب فعالیت ضدانقلاب بود، افزود: از این اتفاقات در همه کشورها رخ می‌دهد، متاسفانه ۲۶۰ کانال خارجی در رابطه با این موضوع برنامه پخش می‌کنند تا از این شرایط بهره برداری کنند.

کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل بااشاره به نفوذ عوامل ضدانقلاب به این جریان، گفت: کدهایی به بعضی اشخاص ارائه داده می‌شود و متاسفانه برخی از عوامل ضد انقلاب در میان مردم دست به اعمال خشونت آمیز، حمله به اماکن عمومی و ... می‌زنند، مردم شهرهای مختلف با خانواده مرحومه مهسا امینی هم درد هستند و نباید از این اتفاق سوءاستفاده شود، حساب معترضان واقعی از این افراد جدا است.

 

*مردم هرگز اعتراضات خود را با خشونت همراه نمی‌کنند*

هانی‌زاده بااشاره به اینکه خشونت راهکار نیست، تصریح کرد: باید منتظر نتیجه گزارش پزشکی قانونی بود و مردم هرگز اعتراضات خود را با چنین خشونتی همراه نمی‌کنند، کسانی که به پلیس و مراکز دیگر حمله کردند و اموال عمومی را آتش زدند از ملت نیستند بلکه افرادی بوده که داخل تظاهرات نفوذ کردند و به دنبال بحران اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در پی کمرنگ کردن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: هرگاه دولت ایران به پیروزی دست پیدا کرد، کشورهای غربی بحران ایجاد می‌کنند تا آن پیروزی دیده نشود، از جمله اتفاقات مطلوب اخیر راهپیمایی اربعین است که در این راهپیمایی بیش از ۲۰ میلیون نفر شرکت کردند، عضویت رسمی ایران در شانگهای، پیروزی اخیر ایران در عرصه سیاسی و رابطه خوب ایران و حوزه خلیج فارس موجب شد، آمریکا و همدستان او به فکر بحران سازی در کشور باشند.

هانی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: درگذشت خانم "مهسا امینی" برای همه مردم دردناک است، رییس مجلس دستور پیگیری داده، رییس جمهور تلفنی با خانواده مرحومه صحبت کردند و دستور پیگیری دادند و همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی تسلیت گفتند اما آنچه اهمیت دارد اینکه باید منتظر نتیجه پزشکی قانونی بود و نباید مردم خود را وارد بازی معاندین کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied