شمانیوز
شما نیوز

پدافند هوایی شمال شرق

پیام تبریک رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت حضور پر شور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

​حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در پیامی حضور پر شور و حماسی ملت شریف ایران را در انتخابات روز گذشته تبریک گفت

پیام تبریک رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت حضور پر شور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

حضور حماسی و شور انگیز شما در انتخابات 11 اسفند ماه با مشارکت بیش از 97 درصدی، برگ زرین و شور انگیز دیگری بر افتخارات این منطقه افزود.

تبلیغات شیاطین، دشمنان و بدخواهان که هر یک به‌ گونه‌ ای می توانست مشارکت در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، اما حضور گسترده، آگاهانه، پرشور و شعور شما جلوه های زیبا و چشم‌ نوازی را بوجود آورد.

اجتماع در مرکز رأی‌گیری در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف کوی سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، نشانه‌ ی آشکاری از عزم راسخ و دل امیدوار و دیده‌ ی بیدار بود.

پیروز واقعی انتخابات 11 اسفند، شما عزیزان هستید که همچون ایام گذشته در برابر تبلیغات رسانه‌ های خود فروخته و وسوسه‌ ی کج اندیشان و بدخواهان، همچون سروی تنومند قد بر افراشتید. 

هر چند ناراحتی از سختی و گرفتاری های مختلف، طبقات ضعیف را اذیت می کند، و از سویی مخالفانی که با انگیزه‌ی دلسرد کردن مردم از مدت ها پیش آغاز شده بود، به فضل اللهی هیچ یک نتوانست بر اراده و عزم راسخ شما فائق آید و انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دچار مشکل سازد.

اینجانب بر خود لازم می دانم که اولا خداوند متعال را حمد و سپاس نموده بر توفیقی که به همه ما  عطا کرد، ثانیا از همه شما عزیزان (کارکنان پایور و وظیفه ، خانواده های محترم و خصوصا فرزندان رای اولی ها) همچنین از همه فرماندهان و مدیران خصوصا فرماندهی محترم منطقه امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، جانشین منطقه امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی، جناب سرهنگ حجار فرماندهی محترم حفاظت و اطلاعات و همکاران ارجمندم در مجموعه عقیدتی سیاسی که از ماهها پیش همه ی تلاش و همت خود را جهت حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های اخذ رأی صرف نمودند، تقدیر و تشکر بی نهایت نمایم.

 خداوند سایه رهبر گرانقدرمان را تا ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مستدام و به همه شما عزت روز افزون و سعادت دنیا و آخرت عنایت فرماید انشاءالله

محمد عدیده

12 اسفند سال یکهزار و چهارصد و دو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied