شمانیوز
شما نیوز

رئیس جمهور آمریکا

واکنش رئیس جمهور آمریکا به حمله ایران به اسرائیل| آمریکا هوشیار باقی خواهد ماند

رئیس‌جمهور آمریکا پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: آمریکا در مقابل تمام تهدیدات، هوشیار باقی خواهند ماند.

به گزارش شمانیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه و با انتشار بیانیه‌ای گفت «حملات بی‌سابقه ایران و نایبان آن در یمن، سوریه و عراق علیه تاسیسات نظامی اسرائیل را به‌شدت محکوم می‌کنم».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرده تا بر «تعهد مستحکم» ایالات متحده بر امنیت اسرائیل تاکید کند.

او همچنین گفته امروز (یکشنبه) با سران گروه هفت نشست برگزار می‌کند تا «یک پاسخ یکپارچه دیپلماتیک» را به حمله تلافی‌جویانه ایران، هماهنگ کند.

رسانه عبری اسرائیل هیوم پیشتر خبر داده بود بایدن در رایزنی تلفنی با نتانیاهو، از او خواسته بود به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخ ندهد.

بایدن در ادامه گفته آمریکا به رژیم صهیونیستی برای «ساقط کردن تقریبا تمام موشک‌ها و پهپادهای ایران» کمک کرده است.

این ادعا در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن یک پایگاه هوایی این رژیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی اعتراف کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید حمله‌ای به نیروها و تاسیسات آمریکایی در منطقه صورت نگرفته اما آن‌ها «در مقابل تمام تهدیدات، هوشیار باقی خواهند ماند».

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied