شمانیوز
شما نیوز

محمود احمدی‌نژاد

بالاخره محمود احمدی نژاد به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد| سر و کله احمدی نژاد پیدا شد

محمود احمدی‌نژاد؛ رییس جمهور اسبق بالاخره به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد .

بالاخره محمود احمدی نژاد به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد| سر و کله احمدی نژاد پیدا شد

به گزارش شمانیوز، کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

محمود احمدی‌نژاد

احمدی نژاد دوران تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه خود را در شهر تهران گذراند و در سال ۱۳۵۴ با کسب رتبه ۱۳۲ کنکور سراسری گزینش دانشجو، تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت آغاز کرد. او در سال ۱۳۶۵ در مقطع کارشناسی ارشد همان دانشگاه پذیرفته شد و در سال ۱۳۶۸ به عضویت هیأت علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت در آمد و در سال ۱۳۷۶ موفق به دریافت مدرک تحصیلی دکترای مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت گردید.
محمود احمدی‌نژاد

احمدی نژاد که اکنون در مقام استادی دانشگاه مشغول به فعالیت است، طی سال‌های تدریس در دانشگاه علم و صنعت تدوین مقالات و پژوهش‌های متعدد علمی، راهنمایی ده‌ها پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در زمینه‌های مختلف مهندسی عمران، راه و حمل و نقل و مدیریت ساخت را بر عهده داشته است.
محمود احمدی‌نژاد
او پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کسوت دانشجو و با شرکت در مجالس مذهبی و سیاسی وارد فضای سیاسی جامعه شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به حضور در دانشگاه از پایه گذاران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران بود. احمدی نژاد همچنین در دوران جنگ تحمیلی به عنوان داوطلب بسیجی در قسمت‌های متعدد جبهه به ویژه مهندسی رزمی به خدمت پرداخت و این مهم را تا پایان دوران دفاع مقدس ادامه داد.
احمدی نژاد در کارنامه سیاسی و اجرایی خود سمت‌ها و اقداماتی، چون مدیر مسوول روزنامه همشهری، عضو موسس و عضو انجمن تونل ایران، عضو انجمن مهندسین عمران ایران، عضو اولین شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران، فرمانداری ماکو، فرمانداری خوی، شهرداری تهران، استانداری اردبیل و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را می‌بیند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied