شمانیوز
شما نیوز

جزئیات حمله‌ تروریستی در حرم شاهچراغ

آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام بیانیه‌ای مبنی بر تکذیب خبر خنثی شدن حمله تروریستی در این حرم مطهر صادر کرد.

جزئیات حمله‌ تروریستی در حرم شاهچراغ

 

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام بیانیه ای مبنی بر تکذیب خبر خنثی شدن حمله تروریستی در حرم مطهرشاهچراغ (ع) صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام، همواره ملجاء و پناهگاه امن دلدادگان اهل بیت عصمت علیهم السلام در جنوب کشور است.

با توجه به مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه مورخ 22 خرداد 98 به نقل از نایب رییس محترم کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی منتشر گردیده و موجب نگرانی محبان ساحت نورانی امین ولایت حضرت شاهچراغ علیه السلام شده است، روابط عمومی و اموربین الملل آستان مقدس ضمن تکذیب خبر فوق و شایعه‌ی حمله‌ی تروریستی خشن به حرم مطهر به اطلاع می‌رساند علیرغم آنکه کشور عزیزمان همواره هدف تهدیدات امنیتی عناصر معاند و بدخواهان بوده و هست، به لطف خداوند متعال و عنایات کریمانه‌ی حضرت، و همچنین تلاش و مجاهدت شبانه روزی و بدون ادعای نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، آستان مقدس تاکنون شاهد هیچ گونه حادثه تروریستی و امنیتی نبوده؛ و آرامش مشهود و ستودنی بر فضای حرم مطهر حاکم، و روند خدمت رسانی و زیارت و توسل زائران و مجاوران گرانقدر در کمال آرامش و نظم برقرار است. به فضل الهی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، همواره ملجاء و پناهگاه امن دلدادگان خاندان عصمت علیهم صلوات الله در جنوب کشور است.

از نخبگان سیاسی و فعالان فضای اجتماعی و رسانه‌ای نیز انتظار می‌رود هنگام بیان نظرات و نحوه‌ی اطلاع رسانی، جانب امنیت خاطر و آرامش قلب محبان اهل بیت علیهم السلام را در اولویت قرارداده و به تقویت خدمتگزاری بهتر، و امنیت و آرامش بیشتر حرم سوم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی مدد برسانند.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied