شمانیوز
شما نیوز

حق شناس رسما استاندار گلستان شد

وزیر کشور با صدور حکمی، به استناد مصوبه جلسه 22 خرداد سال 98 هیأت محترم وزیران، هادی حق شناس را به سمت استاندار گلستان منصوب کرد.

حق شناس رسما استاندار گلستان شد

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی، به استناد مصوبه جلسه 22 خرداد سال 98 هیأت محترم وزیران، هادی حق شناس را به سمت استاندار گلستان منصوب کرد.

در حکم رحمانی فضلی در خطاب به هادی حق شناس آمده است: به استناد مصوبه جلسه 22 خرداد سال 98 هیأت محترم وزیران به سمت استاندار گلستان منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال به عنوان نماینده عالی دولت در ایفای مسئولیت اجرای سیاست های عمومی کشور که نشات گرفته از سیاست های دولت تدبیر و امید می باشد و در اجرای صحیح کلیه وظایف محوله، ارتباط با دستگاه های اجرایی ملی و محلی و سایر دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها و موسسات عمومی غیر دولتی موفق و موید باشید.
انتظار می رود با اتخاذ تدابیر شایسته و اعتدال گرایانه زمینه گسترش رشد و توسعه استان را با به کارگیری نیروهای متدین ، متعهد و متخصص و تعامل با سایر مسئولین استان فراهم سازید .
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (( مد ظله العالی)) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
​گفتنی است، این حکم در 22 خرداد ماه، از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور امضاء شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied