شمانیوز
شما نیوز

پاک آیین مدیرکل روابط عمومی مجلس شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی پس از استعفای مهدی کیایی برگزار شد.

پاک آیین مدیرکل روابط عمومی مجلس شد

 مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی امروز( 28سه‌شنبه) با حضور معاون اجرایی رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نوری : رسالت رسانه‌ها، انعکاس اخبار به صورت دقیق و درست است

غلامرضا نوری‌ معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین ادارات مجلس است، گفت: این اداره باید اخبار مجلس را دقیق و با سرعت به منظور آگاهی آحاد مردم منتشر کند.

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر رسانه‌ها برای اطلاع رسانی، در دقیقه و ثانیه با یکدیگر رقابت می‌کنند، به ویژه در اخبار مربوط به مجلس که هر روزه خبرهای مهمی منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه رسالت رسانه‌ها، انعکاس اخبار به صورت دقیق و درست است، اظهار کرد: باید به انتشار اخبار مربوط به مجلس توجه ویژه‌ای شود، چرا که این اخبار برای جامعه بار حقوقی دارد.

نوری با بیان اینکه باید تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی بدون جهتگیری خاصی منتشر شود، خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس باید اسباب و لوازم انعکاس تلاش نمایندگان مجلس را در جامعه فراهم کند.

وی ضمن تشکر از زحمات مهدی کیایی مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه، بیان کرد: آقای پاک آیین به واسطه حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، صداوسیما، قوه قضاییه و... سوابق و تجارب زیادی دارد به همین دلیل حضور ایشان به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس می‌تواند مفید و موثر باشد.

مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نهاد حساسی است، ادامه داد: اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه روزانه با افراد زیادی سروکار دارد، در واقع هدف از وجود این اداره تسهیل در انجام وظایف قانونگذاری نمایندگان مجلس است.

مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی

نوری: آقای کیایی به دلایل شخصی از اواخر سال گذشته چندین بار استعفا دادند اما ما مقاومت کردیم اما در نهایت با اصرار ایشان باکناره گیری شان از مسئولیت مدیریت کلی اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه موافقت شد.

نوری یادآور شد: آقای کیایی به دلایل شخصی از سال گذشته چندین بار استعفا دادند اما ما مقاومت کردیم اما در نهایت با اصرار ایشان با کناره گیری شان از مسئولیت مدیرکلی فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه موافقت شد.

تقدیر و تشکر مهدی کیایی از ریاست مجلس شورای اسلامی به پاس یک دهه حمایت

براساس این گزارش مهدی کیایی مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه در این مراسم گفت: خدای بزرگ را شاکرم که 10 سال از ایام مجالس هشتم، نهم و دهم شورای اسلامی توفیق خدمتگزاری به نمایندگان مجلس و امنای ملت ایران را داشتم.

کیایی افزود: از حسن اعتماد جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست فرهیخته مجلس شورای اسلامی که به حق نگینی بی بدیل بر تارک سیاست این سرزمین است سپاسگزارم و خدای را شاکرم که یک دهه از عمرم را در مصاحبت، تجربه اندوزی و خدمت به این مرد بزرگ سپری کردم.

مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی

کیایی همچنین از دکتر جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس و نوری قزلجه معاون اجرایی رئیس مجلس سپاسگزاری کرد و اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که این مسئولیت به آقای پاک آیین که دارای حسن سابقه. و تجارب ارزشمندی است واگذار می شود

براساس این گزارش پدرام پاک‌ آیین ضمن تشکر از حُسن اعتماد آقای دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی و آقای نوری قزلجه معاون اجرایی رییس مجلس، اظهار کرد: امیدوارم در این مسئولیت جدید بتوانم پاسخگوی اعتماد شما باشم و با استفاده از ظرفیت و قابلیت های موجود تصویر منسجم، منطقی و شایسته ای از نظام رسانه ای منعکس کنیم.

مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی

مدیرکل اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه بیان کرد: صحت، دقت و سرعت در خبررسانی رویدادهای مجلس باید رعایت شود چراکه مردم مالک داده ها هستند و ما تنها امانت دار هستیم.

مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی
مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی
مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی
مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی
مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی
مراسم تودیع و معارفه مهدی کیایی

 

وی با تاکید بر حفظ شان خبرنگاران، خاطرنشان کرد: وضعیت خبرنگاران پارلمانی در دوران آقای دکتر لاریجانی پیشرفت کرد و امیدوارم این روند ادامه دار باشد./

پایان پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied